"..." - Miközben meg hozták a rendeléseket Lucy percről percre idegesebb lett. A lányok elöszőr még nem vették észre, de mikor a lány halkan sírni kezdett akkor mindegyikük tudta, hogy itt nagyobb a baj mint hitték.
"Lucy.. ugye tudod, hogy csak vicceltünk.." - mondja lágyan Mira.
"Lucy-san ne sírj mert akkor én is sírni fogok.." - mondja átérzően Wendy.
"N-nem a vicc a bajom, hanem az hogyha Lisanna és Natsu újra jóban lesznek, akkor el fog felejteni engem Natsu és egyedül maradok.." - hagyja abba a sírást Lucy. - 'Jesszus mennyire drámai vagyok' - gondolja Lucy.
"Lucy. Ismerem eléggé Natsut és te is ismered annyira, hogy tudd, hogy ő ilyet sose tenne. Főleg nem veled." - jelenti ki Erza egy meleg mosoly mellett.
"Hehe... oh ti szegény lelkek.. nem is tudjátok, hogy mi folyik itt ugye?" - szólal meg Mira sunnyogva.
"Juvia nem érti miről beszél Mira-sama." - jelenti ki Juvia.
Erre a kijelentésre Mira ördögien felmosolyog hisz ő tudja, hogy Natsu szerelmes Lucyba viszont nem mondhatja el, különben tutira megölné őt Natsu. Aztán meg nem akar beleavatkozni ő, csak ha nagyon muszáj. Másrészt viszont szívesen látná őket együtt, de ő csak néző akar lenni és kivűlről figyelni ahogyan a dolgok összejönnek.
"Na jó. Ide figyelj Lucy. Én szeretem Lisannát teljes szívemből hiszen a húgom. De te és Natsu egymásnak vagytok teremtve. És hidd el Lisanna elmondaná nekem ha neki tetszene Natsu. Meg biztos forrásból tudom, hogy Lisannának más tetszik de azt nem mondhatom el hogy ki." - Lucy erre felvidul. - "Na most, hogy ezt tisztáztam találjunk ki egy tervet!"
"NALU hadművelet!" - áll fel az asztalra Levy.
"VISELKEDJ!" - csap rá a fejére Erza. - "Úgy gondolom, hogy diszkréten kéne ezt az egészet megoldani. Próbáljunk meg ne hangoskodni. Különben.." - Erza meg paskolja kardját. - "büntetést kapunk és még tőlem is fogtok!" - Ebbe mindenki beleborzong.
"H-hát szerintem az lenne a legjobb, hogyha sz-szimplán elhívnád Natsut egy randira!" - szólal meg Wendy kicsit bátortalanul.
"Juvia úgy gondolja hogy ez egy nagyon rossz ötlet. Natsu-san nagyon hülye tud lenni néha és lehet nem is tudja mi az a randi." - mondja Juvia.
"G-gomen.." - kér bocsánatot Wendy.
"Semmi baj Wendy, jó volt felvetésnek" - mondja Lucy kedvesen.
"Én személy szerint n-nem vagyok ismeretes a szerelemben, de az lenne a legjobb hogyha megmondanád Natsunak, hogy szerelnes vagy belé" - mondja Erza vöröslő arccal.
"Nem hinném, hogy én erre képes lennék. Csak úgy kijelenteni olyan.. félelmetes.." - mondja Lucy.
"Az arcod nem azt mutatja.." - utal Mira vissza Erza mondandójára, hogy "nincs ismerete a szerelemben" miközben fel-le huzogatja a szemöldökét.
"Tikkel a szemöldököd?" - kérdezi Erza halál nyugodtan.
"... reménytelen.." - suttogja Mira depressziós hangnemben. - "..nem lehet betörni.."
"Hát én sok romantikus könyvet olvastam és sokan féltékennyé szokták tenni a fiút, mert hogyha tetszel neki akkor agresszíven és védekezően fog viselkedni, ha meg nem akkor hidegen hagyja." - vált vissza az eredeti témára Levy. - "Aztán ha kiderül, hogy bejössz neki, szerelmet tudsz majd vallani!"
Mindenki hevesen bológatni kezd hisz ez egy jó ötlet.
"É-és mi van ha Natsu nem reagál semmit? Akkor az azt jelenti vége van? Hogy nincs esélyem nála? Hogy adjam fel őt? Ho-" - hadarja Lucy aggódva viszont Mira félbe szakítja.
"Ne gondolj ilyenekre Lucy. Biztos vagyok benne, hogy Natsunak igen is tetszel!" - mondja biztatóan Mira.
"Juvia szerint elég egyértelmű.." - mondja Juvia szinte már unott hangon. - " Juvia úgy látja, hogy Natsu-san minden alkalomkor mikor Lucy-san bajban van, vagy sír, vagy szomorú.. fut Natsu, hogy segítsen. Juvia tudja, hogy Natsu szeret téged! - mosolyog Juvia.
"Én is így látom. Szóval ne aggódj Lucy, biztos a siker!" - mondja Wendy lelkesen.
"Bár Natsu tényleg elég idióta tud lenni néha, de minden porcikájával szeret téged Lucy" - mondja Erza bátorítóan mire Mira egyetértően bólogat.
"Látod Lu-chan.. mi mind hiszünk benned és Natsuban. Itt vagyunk ha bármi kell rendben?" - szólal meg Levy is.
"Srácok... KÖSZÖNÖM!! - ölel meg mindenkit Lucy könnyezve.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝗖𝗦𝗔𝗞 𝗔𝗭 𝗘𝗡𝗬𝗘𝗠 𝗩𝗔𝗚𝗬 | nalu
Hayran Kurgu↳ " egy új kaland vár ránk minden nap " Első könyvem, nagyon rövid, de remélem ettől függetlenűl tetszeni fog 💖. Kezdés: 2019.01.18. Átírva: 2020.04.07. Befejezve: 2020.04.13