14. Rész - Bunyó 2/2

637 24 4
                                    

"Engedj el!" - visított Lucy. Szegény Yukino már teljesen ki volt ütve a shocktól, de Lucy teljesen ébren volt az egész út alatt. Nagyjából emlékszik merre jöttek, hogyha úgy alakulnak a dolgok haza tudjanak jutni.

Simon még nem érkezett meg, ami miatt kicsit aggódott Maya. Igaz sokat veszekednek egymással, de barátok. Sőt eléggé közel állnak egymáshoz.

Mindketten tudják, hogy miért tartoznak ehhez a céhhez és azt is, hogy honnan jöttek, milyen emberek. Ha tehetnék ott hagynák a mostani életüket és újat kezdenének, akár együtt. Amennyire utálták egymást, annyira szerették, de ezt sose vallanák be egymásnak. Mindketten eléggé makacsok voltak és forrófejűek. Bár a lány kevésbé. Ő általában nyugodt és illedelmes volt, de Simon mindenkiből képes kihozni az állatot.

Lucy elhallgatott mikor rájött, hogy a lány nem fog válaszolni, ezért a legjobb ötletét vette elő. Megpróbálkozik a lány figyelmét elterelni és akkor talán még van esélyük a túl élésre, mivel a kulcsait nem vette még el. - 'Idióta' - gondolta Lucy. Bár ezzel az ötlettel én meg se szólalnék. Annyira tipikus és szinte már ordítja azt, hogy úgysem fog sikerülni.

"Hé, csaje! Jól vagy? Élsz még vagy egyáltalán tudsz még beszélni? Nem igazán válaszoltál a kerdéseimre pedig már lassan egy fél orája sétálunk. Amúgy hol van Simon? Miért hagytad ott? Azt hittem ugyan abba a céhbe tartoztok, ergo akkor valamennyire társak vagytok. Erről jut eszembe, hogy vajon Natsu keres-e. Huh tényleg most már járunk! El is felejtettem.. ma lett volna az első randink bár ti elrontottátok, de biztos sor kerül még rá. Elégge megijedtem amikor beértünk a céhbe és eleve mindenki letámadott minket pedig nekünk is, Nyílj ki Szűz kapuja, volt elég sok mesélni valónk. A küldetésunk elég érdekes volt. Pici manókat kellett megölnünk bár nem szabadott belenéznünk a szemükbe ezért megidéztem, Nyílj ki Leo kapuja, és a napszemüveg segítségével sikerült megúsznom az egészet..." - és Lucy csak beszélt és beszélt és beszélt, be nem állt a szája és Maya-t is kezdte kihozni a sodrából, mégha nem is figyelt a lányra. A saját gondolataiban volt elveszve, hidegen hagyta a lány történetét.

Lucy-t egyáltalan nem érdekelte hogy mennyire idegesíti fel a lányt, addig jó amíg azt hiszi, hogy ő csak beszél. Közben megfogta néhány kulcsait és elkezdte őket megidézni. Monológja közben elkezdte a tervet hangosan magyarázni a Szűz és a Leo csillagjegyeknek, miután megbizonyosodott arról, hogy Maya nem figyel. Majdnem elnevette magát, hogy ennyire figyelmetlen azért ő sem az. Aztán hirtelen Loki neki rohant Mayának, ami persze hirtelenül érte a lányt és egyből ki lett ütve. Lucy büszkén nevette ki a lányt, és visszaküldte Lokit és Virgoval pedig egy alagutat ásatott a céh felé, de előtte megkötözte egy kötéllel Mayat a biztonság kedvéért.

*Eközben a céhben*

Miután Simon a füstbombát bedopta, leggyorsabban Gray reagált és ordítani kezdett. Erre mindenki felébredt és többen is a fiú után rohantak. Persze Simon egy olcsó trükkel; oda állt a fal mellé, amíg mindenki elrohant mellette és utánna visszarohant az épületbe, hogy felvegye a füstbombát. Gyorsan feldobta és átalakította egy lebegő deszkává és elindult a saját céhje irányába. De arra bizony nem számított, hogy valaki ott marad a céhben; mégpedig nem akárki. Mira egy ördögi aurával fogta meg a srácot a nyakánál fogva mielőtt elmenekülhetett volna. Mikor a srácnak a deszkája leesett a földre, levágta a srácot a porba és felé kerekedett. Simon persze az egója miatt nem menekült el a harc elől mikor lett volna esélye, helyette feldobta a repülő deszkát és egy hatalmas karddá változtatta.
"Velem szembe nem tudsz győzni egy szimpla karddal.. annál több kell" - mondta nyugodt hangon Mira ahogyan átváltozott.

*Eközben Natsu és Gray-el*

"Basszus elvesztettük!"- üvölt fel dühösen Natsu.
"Jajj nyugi már haver, bízz Lucy-ban, szerintem meg tud birkózni azzal a csajjal!"
"Te nem értheted ezt, a barátja vagyok és nem védtem meg, és most még megmenteni se tudom.." - mondta keservesen Natsu ahogyan leüllt egy random padra. Gray csak megforgatta a szemét a cliché jeleneten és belekezdett a bátorító szövegébe:
"Lucynak nem egy hős kell, hanem egy legjobb barát (oof friendzone) aki ott áll mellette, nem előtte. Együtt harcoljatok, ne te harcolj érte. Bízz abban, hogy ő erős és kimászik a bajból, és gondolj bele, az is lehet, hogy Wendyék még rajta vannak Simonon és sikeresen térnek vissza a céhbe Lucy és Yukinoval együtt. Aztán meg Juvia, Erza, Levy és még Gajeel is itt van valahol a városban. Én is, ők is aggódnak Lucyért, nem csak te... szóval megmentjük őt, közösen, akármin is múlik. És persze Yukinot is.." - fejezte be Gray a bátorító szöveget és kezet nyújott Natsunak hogy felsegítse a padról. Egy keserű mosoly mellett vissza indultak a céh felé.

Útköznen összefutottak Sting-el aki ugyan úgy el volt keserdve, mint Natsu. Mindketten átérzően mosolyogtak egymásra, tudva azt hogy valaki olyat veszítettek el akik nagyon fontosak voltak számukra.

Bár ahogyan közeledtek a céh felé, meghallották a kard csapásokat, szinte bomba szerű durranások hangját. Ez csakis valamilyen harc lehetett és amiért a céh irányából jöttek a hangok ezért reménykedve kezdtek el futni a harc irányába. Mikor odaértek még egy talpon álló Simon-t és két darab Mirát láttak. Az egyik Simon elött állt kajánul mosolyogva ahogyan neki ugrott az épp megzavart Mirának. Tudta, hogy ez mégis csak nehéz ellenfél volt így nem vehette félvárra, ezért felvette a legerősebb Démon alakját. Simon Mirája ezt már nem követte, tudta hogyha most utánozza elfogy a mágikus energiája, így csak védekezett. De ahogyan lassan fáradt el és még egy Natsu, egy Gray és egy Sting is beszállt a harcba belátta hogy nem fog tudni nyerni. Beletelt egy kis időbe, de lassan sikerült elfogni Simont. Mágikus képesség elvonó (nem tudom hogy így hívják-e) bilinccsel megbilincselték és leültették a céhben egy székre vallattatni. Lassan mindenki kezdett vissza érkezni, semmi szerencsével, senki se tudta hova tűnt Maya Lucyval és Yukinoval, Simon pedig csak fapofával ült.

Bár amikor az ajtón belépett Lucy és Virgo egy Yukinoval és egy Mayaval a kezében, Simonnak és a többieknek döbbenet ült ki az arcukra. Előszőr Sting és Natsu ébredt fel és rögtön a szerelmük fele kezdtek el rohanni. Simon pedig csak ült tehetetlenül, üveges tekintettel bámulva Maya-t mintha nem akarná elhinni, hogy itt van. Neki nem szabadott volna itt kikötnie, visszakellett volna jutnia a céhbe biztonságban, de most őt is kínozni fogják, hogy információt szedjenek ki belőlük.

Szegény túl gondolta a dolgokat, nem lesz itt semmi féle kínzás... teljesen más vár rájuk akár még egy új esély is egy jobb életre..



———————————
Na hogy tetszett? Bocsánat a nagy kihagyásért és ha valakinek nem volt világos hogy miért volt 2 darab Mira az azért volt mert Simon képes a mágikus erejét személlyé is alakítani, bár több energiát használ fel mint egy tárgy.

Szeretnélek utoljára is megkérni benneteket hogy légyszíves szóljatok hogyha elírás van a sztoriban, mert kiszeretném őket javítani. Köszönöm 🙂.

Na most hogy ezt tisztáztuk be kell valljam elfelejtettem hogy én nekem van Wattpadon egy könyvem 😅😂, ezért volt egy ekkora kihagyás. Sokszor eszembe jutott hogy kéne már új részt kiraknom de nem vitt rá a lélek. Még ebben az évben vagy elsején szeretnék még kirakni egy részt hogy valamennyire gyakrabban jöjjenek a részek, bár tuti elfogom felejteni. Hogyha 2dikán nem lesz kint az új rész kezdjetek el a kommentbe írni akármit, felőlem még A betűket is írhattok de vegyem észre.

Ugye újra olvastam az előző részt és a legvégén láttam hogy mennyire izgultam a kémia miatt 😂😂 hát azóta kijavítottam aztán megint elrontottam a jegyem, és most igazából azon röhögök hogy tisztára azt hittem hogy majd fizikából leszek hármas csak félévkor és aztán kiderül hogy Kémiából leszek amiben állítólag jó vagyok 🙂. Na mind1 biztos másokkal is van ilyen.

Amúgy kellemes karácsonyt kívánok mindenkit és remélem 2020 mindenkinek egy meglepetést hoz jó értelemben ✨🥰

Ezen most úgy utólag nem tudjátok elképzelni mennyire röhögtem.

𝗖𝗦𝗔𝗞 𝗔𝗭 𝗘𝗡𝗬𝗘𝗠 𝗩𝗔𝗚𝗬 | naluحيث تعيش القصص. اكتشف الآن