4. rész - Csajos nap 1/2

881 40 9
                                    

Sajnálom hogy nem tettem ki a részt hamarabb mindig elfelejtettem megcsinálni, de legalább most végre itt van. Ígérem megpróbalom minél kevesebb idő alatt elkészíteni őket, hisz tudom milyen érzés mikor ezer évig kell várni mire kijön a következő rész!
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
*külső szemszög*

"Levi te menj szólj Juviának és Wendynek, én megyek szólok Mirának meg Erzának!"

"Okés Lu-chan!" - Levi elindul Juviához. Lucy pedig megy a pulthoz beszélni Mirával.

"Mira! Ide tudnál jönni egy percre?" - szól oda Mirának Lucy.

"Igen Lucy itt vagyok! Mi az, tán valami baj történt... megint?" - az utolsót csak suttogja.

"Nincs kedved eljönni velünk egy csajos napra? Talán elmehetünk valahova fürödni vagy kávézni is mehetünk. Be kell valamit jelentenem és szeretném, hogy segítsetek ki tervelni egy "megoldást".."

"Hmm.. hát szólok a Mesternek, hogy ma nem tudok dolgozni és mehetünk is! De mit akarsz bejelenteni? Tán nem tetszik Natsu hmm??" - poénkodik Mira.

"....hát.. ami azt illeti lehet .." - néma csönd.- "Öhm.. Mira? Jól vagy?"

".... HEEEEEEEEEEEEE?????" - üvölt fel Mira torka szakadtából.

"AZÉRT KICSIT CSÖNDESEBB IS LEHETNÉL!" - kezd el üvölteni Lucy.

"Juvia szerint te is az lehetnél szerelmi rivális!" - jelen meg Juvia a semmiből.

"Egyet értek! Sajnálom Lucy-san!" - szólal meg Wendy bátortalanul Juvia mögül.

"Igen Juviának igaza van.. Lu-chan kicsit hangos vagy ma.. csak nem megjött?" - csatlakozik Levi is.

"TI MIND-" - észre veszi Lucy, hogy megint üvölztözik - "... jó, hagyjuk. Megvagytok hülyülve teljesen. Nem, nem jött meg Levy.. Na most induljunk és szóljunk Erzának is!"

"Ti menjetek, én addig felmegyek elkéretözöm a mestertől! De azok után.." - válik Mira nagyon ijesztövé. - "MINDENT elmondasz Lucy! Készülj fel lelkileg!"

"Juvia meg szeretné kérdezni, hogy ez mi volt.. de valahogyan úgy érzi Juvia, hogy ezt inkább nem kéne firtatni.." - erre mindenki hevesen bólogatni kezd.

"Na jó! Akkor keressük meg Erzát..."

~ 20 perc múlva egy kávézóban ~

"Na mi az? Mi volt olyan fontos, hogy így össze gyültünk?" - vonja kérdőre Erza Lucy-t.

"Mi az? Nem lehet csak egy szimpla csajos napunk közösen...?" - mondja kicsit félénken Lucy, hisz a hazudás nem éppen az erőssége.

"Naa Lu-chan.. mondd már el nekik is! Nem azt akarod, hogy összejöjjetek Na-" - Lucy rácsapja kezét Levi szájára.

"Levi.. úgy érzem ezt nekem kéne elmondanom!" - Lucy vesz egy mély levegőt. - " A legutóbbi küldetésünkön Natsuval.. rájöttem valamire. Sokáig próbáltam tagadni, de most már akárhogyan próbalom be beszélni magamnak azt, hogy nem igaz, nem tudom. Túl erősek ezek az érzesek.." - mondja bizonytalanul Lucy és egyre jobban halkul.

"Térj a lényegre!" - mondja Erza határozottan.

"Ne szakísd félbe! Nagyon fontos dologról akar beszélni!" - mondja Levy kicsit mérgesen.

Lucy vesz egy mély levegőt. - " Azt hiszem beleszerettem Natsuba!" - jelenti ki most már határozottan.

.
.
.
.

Néma csönd..

"MI A FENÉÉRT TARTOTT ENNYI IDEIG ERRE RÁJÖNNÖD?!" - kiállt fel megint Mira.

"Mira étteremben vagyunk! Viselkedj! De igazad van. Egyetértek Mirával abban, hogy ezt szerintem mindenki tudta, hogy előbb vagy utóbb, de ti össze fogtok jönni." - jelenti ki Erza. - " Mondd Lucy.. m-milyen érzés szerelmesnek lenni?" - mondja vörös arccal Erza.

"Wow.. Juvia még sose látta Erza-sant így viselkedni.." - jelenti ki Juvia - " Na várjunk.. ha szerelmi rivális másba szerelmes ez azt jelenti, hogy ő már nem szerelmi rivális!!!" - csillan fel Juviának a szeme és oda rohan Lucyhoz. - " Juvia örül, hogy végre a barátjának nevezhet!"

"Öhm.. köszi?" - szólal meg végre Lucy is aztán rá jön mit is kérdezett Erza és arca vörössé válik. - "Hát Erza.. i-igazából olyan.. fura gyomorforgató érzés, de persze a jó értelemben, de egyben fáj a tudat, hogy én Natsunak nagy valószínűséggel nem tetszek.."

"Ezt miből gondolod Lucy-san? Natsuval nagyon jóban vagytok és bár igaz Natsu néha elég hülye tud lenni, de valójában igen védelmező mikor te rólad van szó." - szólal meg Wendy most először.

"Biztos infóbol tudom, hogy ez nem így van" - mosolyog el ördögien Mira.

"Akkor miért ment el Natsu Lisannával egy küldetésre NÉLKÜLEM??" - kezd el puffogni Lucy.

"Csak nem féltékeny vagy nem-szerelmi-rivális? Juvia átérez.. Gray-sama sok időt tölt más lányokkal és ez zavarja Juviát.."

"Mi van ezzel a névvel?" - suttogja Lucy.. aztán sóhajt eggyet és úgy dönt nem foglalkozik vele. - "Úgy gondolom Juvia, hogy nem kéne minden lányra féltékeny lenned hisz nem feltétlenül akar mindenki a te Gray-samáddal kavarni. Mint például Wendy!"

"M-miért pont én?" - suttogja Wendy. Juvia dühösen néz Wendyre ami megijeszti őt. - " J-juvia igérem nem úgy tekintek Gray-re mint te! Ő nekem olyan mint egy nagy báty!"

"Juvia hisz neked!" - ekkor Juvia Lucyhoz fordul. - " Lucy hogyan ne érdekelje Juviát mikor egy nő Gray közelébe van? Hisz te sem tudsz nyugton maradni attól a tudattól, hogy Lisanna és Natsu kettesben vannak." - ekkor Lucyban megáll a vér, mert csak most fogta fel, hogy az miközben ők kettesben vannak mit csinálhatnak.

"Juvia ne helyezz több stresszt Lucyra! A végén még felrobban Lucy a féltékenységtől." - kezd el kuncogni Levy.

"HÉ!" - kiállt fel Lucy mire mindenki fel nevet.

𝗖𝗦𝗔𝗞 𝗔𝗭 𝗘𝗡𝗬𝗘𝗠 𝗩𝗔𝗚𝗬 | naluDonde viven las historias. Descúbrelo ahora