Lucy miután megbizonyosodott arról, hogy a napszemüveg miatt a törpék varázsigéje nem müködik, sorban kiütötte az összeset. Miután mindegyik kipurcant Natsuhoz sietett, hogy megnézze minden rendben van-e vele.
Natsu, amiért a törpék akik rémálmába küldték meghaltak, felébredt rémes álmából. Kétségbe esetten kereste Lucy-t a szemével. Amikor észre vette, hogy a lány mellette guggol érdeklődve nézve őt, megnyugodott, hogy minden rendben van vele. A rémálmában átélte ahogyan Lucy lassan meghal az ő hibájából. Sose bocsátaná meg magának, hogyha bármi baja esne a lánynak ő miatta.
Szorosan megölelte Lucyt aki kissé meglepődőtt az érzelgős viselkedésén, de eltekintett felőle és visszaölelte a legjobb barátját. Miután Natsu megnyugodott, rájött, hogy a törpék a többi lakásba is eljutottak ezért gyorsan felpattant, hogy elmenjen bosszút állni a törpéken.
"Natsu várj!" futott utánna Lucy egy napszemüveggel a kezében. "Vedd fel, így nem fogsz a varázsigéjük alá kerülni" magyarázza Lucy miután utol érte a kissé bevadult fiút.
"Mindig meglepsz a szuper ötleteiddel, olyan okos vagy Luce!" - mondja gyengéden Natsu mintha nem is lennének kis ördögi törpék mögöttük akik összevissza rohangálnak, felgyújtanak és tönkre tesznek mindent. Lucy elpirult a fiú mondatán ezért gyorsan elfordult, hogy elmenjen néhány törpét kinyírni."Natsu ne felejtsd el hogy minden 5dik törpénél elmondok egy tulajdonságot a szerelmemről" Lucy nagyon furán érezte, hogy ilyen nyíltan beszéljen Natsuval ilyen dolgokon. Ahogyan Natsunak beugrott, hogy Lucynak tetszik valaki, lángra lobbant az ökle dühében. Minél gyorsabban tudni akarta, hogy ki az a srác ezért őrületes sebességgel kezdte megölni a kis ördögöket. Az egész faluban csak az hallatszott ahogyan a kettő oda vissza komunikál és hihetetlen sebességgel pusztítják el a törpéket.
"Meg van az öt!" kiáltja Natsu szinte csak kettő pillanat után
"A srác egy hatalmas idióta" - Jó kezdés. Végül is igaz..bár szegény Natsut nagyon összezavarta. Miért szeretne egy idiótát az ő Lucy-je?.. jó kérdés Natsu, jó kérdés."Még öt halott" kiáltja Natsu.
"Nagyon védelmező tud lenni" -mosolyog el Lucy visszagondolva régi pillanatokra."Lucyyy mondhatod a következő tulajdonságot!"
"Mindig ott van mikor szükségem van rá"Néhány perc után Lucy megunta, hogy Natsu még mindig nem vette az adást és elkezdett külső tulajdonságokat mondani.
"Kidolgozott a teste"
...
"Van egy sebhelye a nyakán"
...
"Éles az álla"
...
"Feketék a szemei"
...
"Fehér sálat hord"
...
"Van egy exceedje"
...
"Sárkányölő"
...
"Rózsaszín a haja"
..........
"Istenem Natsu ennyire nem lehetsz hülye, még mindig nem tudod ki az?" kérdezte Lucy kicsit frusztrált állapotban. Most már azért eléggé egyértelmű.
"Nem.. ki az a hülye akinek rózsaszín a haja?" gondolkozott erősen magában Natsu.
"... úristen Lucy te szerelmes vagy MEREDYBE?" - kiáltott fel Natsu hirtelen. Mire Lucy csak homlokon csapta magát.
"Fhuu Natsu egész eddig azt magyaráztam, hogy EGY srác, hogy lenne Meredy?"
"Jaa tényleg.." jött rá Natsu aztán megint elmerült a gondolkozásban."Istenem.. el sem hiszem, hogy ezt csinálom.." sóhajtott fel egy nagyot Lucy. - "Rendben Natsu ez lesz az utolsó segítség amit kapsz" Natsu felnézett és hevesen bólogatott. Egy utolsó levegőt vett Lucy és aztán megszólalt.
"Itt áll elöttem."
.
.
.
.
.
..."He?"
——————————————
Fhuuu nagyon örülök hogy végre sikerült megírnom az új részt! Nagy volt a kihagyás amit nagyon sajnálok de táborokban és nyaralni voltam de most már itthon vagyok! Sajnos lassan vége a nyárnak és mindenkinek kívánom hogy jó legyen az éve, mert én valahogy úgy érzem ez az év lesz valaha legszarabb éve nekem 😅😅.. na mind1 legyen szép.. hát most perpillanat 2:26 van szóval legyen szép álmotok? Ja igen mindenképpen na jó éjttt!!!
ESTÁS LEYENDO
𝗖𝗦𝗔𝗞 𝗔𝗭 𝗘𝗡𝗬𝗘𝗠 𝗩𝗔𝗚𝗬 | nalu
Fanfic↳ " egy új kaland vár ránk minden nap " Első könyvem, nagyon rövid, de remélem ettől függetlenűl tetszeni fog 💖. Kezdés: 2019.01.18. Átírva: 2020.04.07. Befejezve: 2020.04.13