6. rész - Natsu és Lisanna

779 30 5
                                    

Natsu és Lisanna már egy ideje úton vannak a küldetés felé. Eddig elég sok mindenről beszéltek, de Lisanna meg figyelte, hogy Natsu valamiért nagyon kerüli a szerelem témát. Nem igazán biztos benne, hogy hogyan fog rá kérdezni, de megpróbálja.

"... Mondd Natsu" - kezd bele Lisanna.

"Hmm?"

Lisanna vesz egy mély levegőt...

"Miért kerülöd a szerelmi témát? Mármint nem mintha lenne bajom vele, de eredetileg azért jöttünk el, hogy nyugodtan meg tudjuk majd beszélni azt, hogy hogyan fogod elcsábítani Lucyt." - erre Natsu fülig vörös lesz.

"Öhm.. hát tudod.. nem igazán értek a szerelemhez. Ha Mira nem magyarázza el akkor talán rá sem jöttem volna soha, hogy Lucyt mennyire szeretem.."

"Natsu.. a szerelmet nem tudni kell hanem érezni. Legbelül érzed amikor megérint, a pezsgést, felforr a bőröd, vagy szimplán amikor ránézel megindít benned egy érzést ami végig fut a hátadon. Aztán rád mosolyog és elolvadsz.. " - mondja Lisanna ábrándozva.

"Úgy beszélsz mintha ismernéd az értést személyesen.." - jelenti ki Natsu az egyértelműt.

"Miiii.. én? PFFF.. dehogy! Én... nem vagyok szerelmes... vagyis hát.. na jó de." - vallja be Lisanna. - "De most te vagy a lényeg!"

"Lis.. figyi. Én tényleg értékelem, hogy segíteni akarsz, ezért cserébe meghallgatom a szíved baját vagy mi. Bár én nem értek ezekhez a dolgokhoz de férfi vagyok! Értem a férfiakat!" - mondja büszkén Natsu.

"Pff HAHAHA!!" - kezd el nevetni Lisanna. - "M-most úgy hangzottál, mint Elfman! HAHAHA!!"

"Hehe.. tényleg.." - kezd el röhögni Lisannával együtt Natsu.

"Na, de most komolyan.. tényleg fogalmad sincs hogyan kezdeményezz Lucy felé?" - kérdezi Lisanna.

Sóhajt egyet Natsu - "Nincs.."

"Hát én örülnék neki hogyha elvinne engem Bixslow egy randira.." - sóhajt boldogan Lisanna.

"Várj.. neked.. Bixslow tetszik?

"JÉZUSOM EZT MEG HONNAN TUDOD?" - ijed meg Lisanna.

Natsu oldalra dönti a fejét. - "Hát az előbb mondtad.. 'Hát én örülnék neki hogyha elvinne engem Bixslow egy randira' " - imitálna Natsu Lisannát.

"Oh.. Hát.. igen. Bár kétlem, hogy van esélyem nála.. szerintem azt se tudja ki vagyok.. " - szomorodik el Lisanna.

".. ez nem igaz. Én nem beszélek vele sokat de mikor beszélek vele felőled kérdez. Azt gondolta még régebben, hogy van köztünk valami, én meg a képébe röhögtem." - von vállat Natsu.

".. Na az azért kicsit gonosz volt! Mármint régebben megesküdtünk, hogy majd férj és feleségek leszünk! A tudat hogy ilyen gyorsan kidobtál azért fáj!" - mondja szarkazmussal Lisanna.

"Oh én kérek elnézést.. csak tudod egy csodálatos szőke hajú angyal besétált az életembe és felforgatott néhány dolgot!" - mondja mosolyogva Natsu.

"Aranyos tőled, hogy így látod. Ez is mutatja, hogy mennyire szereted Lucyt! Tudod, hogyha így bókolnál neki vagy flörtölnél vele tutira beléd esne ha eddig az nem történt meg." - mondja bíztatóan Lisanna.

"Nem is tudom.. félnék elötte így viselkedni.. félek elrontom és még a barátságunkat is tönkre teszem." - sóhajt Natsu.

"Te félsz? Natsu Dragneel fél? Ráadásul egy lánytól? Eldobom az agyam!"

"Hát úgy látszik Lucy betört.. nem akarom elveszíteni. Nagyon fontos nekem."

"Hát akkor iparkodj! Tudod Lucy szép is és kedves is. Simán jöhet egy srác aki csak úgy beszambázik az életébe, pont ahogy Lucy tette veled és elrabolja a szívét!" - figyelmezteti Lisanna Natsut.

"... ÚRISTEN! L-lucy.. egyedül van. NÉLKÜLEM VAN! Az a fiú lehet most fog megjelenni és elrabolni tőlem Lucyt! Az én Lucymat! H-haza kell mennünk! MOST.RÖGTÖN!" - fogja meg Natsu Lisanna kezét és kezd el futni vissza felé.

"Várj már Natsu! Még nem fejeztük be a küldetést! Most komolyan ki fogjuk hagyni az egész küldetést? És mi van a pénzzel?" - kérdezi Lisanna mire Natsu megáll, megfordul és megint futni kezd.

"Nincs időnk vesztegetni gyalogolásra! Még ma letudjuk ezt a küldetést, hogy minél előbb haza tudjak menni Lucyhoz te meg Bixslowhoz!" - kezd el még gyorsabban futni Natsu.

𝗖𝗦𝗔𝗞 𝗔𝗭 𝗘𝗡𝗬𝗘𝗠 𝗩𝗔𝗚𝗬 | naluHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin