+ 41

252 13 0
                                    

Namjoon ( ni je satu satunya pov namjoon , pasni dah takde dah HAHAHAH )

Ting !

Notification aku tengok . Ada orang dm aku di Instagram . First time orang dm aku . Yela aku ni tak laku .

jkook

em hello ?
ni namjoon kan ?

joon.kim

yes , and you ?

jkook

aku kawan lama yoongi .
boleh tak aku nak number yoongi ?

joon.kim

kata kawan , takkan number pun takde ?

jkook

banyak cakaplah kau !
bagi jela !

joon.kim

eh eh kau , nak minta tu mintalah elok elok .
aku sepuk kang .

jkook

aku takde number dia sebab aku tukar number .
aku tak follow ig dia sebab takjumpa id dia .
ha dah takyah tanya , bagi je .

joon.kim

budak budak zaman sekarang dah takpandai nak hormat orang lagi tua .
camnelah negara nak maju ?

jkook

eh kau ni , banyak nau bebel kau ni .

joon.kim

*number yoongi*
nah , dah jangan kacau aku lagi .
suka nau kacau hidup orang .

jkook

2 perkataan .

joon.kim

apa ?

jkook

mati sila .

joon.kim

babi .

Seen

Boleh kena darah tinggi aku camni . Sabar jela , Joon .

+++++

Jungkook

Yay dah ada number dia . Aku segera save number Yoongi dan tengok last seen dia di Whatsapp .

Online . Ok cun .

jeonjk : hello yoong !

Ee takmalunya akuu !

yoongeh : siapa ?

jeonjk : jeon jungkook ngeee .

yoongeh : kau nak apa ?

jeonjk : sorry for everything . sorry untuk perkara 5 tahun lepas . sorry sebab sakitkan hati yoona . sorry sebab buat yoona berubah . sorry sebab rampas appa kau . sorry sebab pernah cakap kau anjing dulu . sorry sebab pernah hina kau dulu . sorry sebab aku bodoh , ikut hasutan mama aku . IM VERY SORRY , MIN YOONGI !

yoongeh : bukan senang .

jeonjk : aku tahu . aku rasa kalau aku minta maaf cepat cepat lepas kita gaduh , mesti kau tak marah gila gila dekat aku an .

jeonjk : tapi dulu aku ego . aku fikir aku je betul . aku je yang nak kenang . aku pentingkan diri sampai aku hilang kau , aku hioang yoona . aku hilang orang orang yang penting dalam hidup aku .

jeonjk : *menang *hilang sorry typooo .

yoongeh : kalau kau boleh menang semula hati yoona , kau dapat kemaafan aku .

yoongeh : tapi aku taknak kau pikat yoona hanya untuk dapat kemaafan aku . aku nak kau ikhlas pikat yoona . kalau kau tak cintakan dia , bagitahu aku awal awal . aku akan maafkan kau tanpa kau perlu buat apa apa .

jeonjk : wow ayat paling panjang pernah kau bagi !

jeonjk : apa apa pun , aku akan ikut apa yang kau suruh . jangan risau , aku akan ikhlas pikat yoona sebab aku ikhlas cintakan dia . gomawo yoongi , sebab masih bagi aku peluang . i mean hyung ^^

Bluetick

jeonjk : adik beradik dua dua suka bluetick aku . hestekjungkooktabah .

+++++

(✓) whatsapp ʼ jjkWhere stories live. Discover now