¬ 2

504 43 1
                                    

Jungkook

Asal lah papa ni beria sangat hantar aku awal pergi sekolah ? Tahu tak boring ? Dahlah acik cleaner selalu usha aku .

Tengah sibuk aku melukis , ada seorang gadis ayu yang menawan ~~

Ehh tu laguu , apo laaa

Yoona berjalan dengan santai menuju ke mejanya yang terletak di sebelah tingkap yang menghadap laluan . Manakala meja aku selang satu meja lepas meja Yoona tapi meja aku di tengah , betul2 bawah kipas .

Bila tengok Yoona boring semacam , aku pun keluarkan Iphone aku dan ...

jeonjk : annyeong !

myoona : mau apa ?

jeonjk : teehee , awal awak datang harini

myoona : sukahati aku la

myoona : yang kau nak sebok asal ?

jeonjk : saja tanya , takde topic nak chat heheee

myoona : kalau takde topic nak chat , tayah chat aku

myoona : aku tak suka

jeonjk : tapi saya nak chat awak

Seen at 6:49 am

jeonjk : hurm takpela

Aku berputus asa after tengok dia off phone dia dan baca buku .

Why lah crush aku ni susah nak dekat ? Takkan lah nak kena guna minyak dagu ? Ish nonsense la , syirik tuu .

"Woi perempuan , awal gila kau datang !" sapa Taehyung yang merupakan musuh sejati Yoona aka kawan baik aku .

"Kau senyap boleh tak , jebon ?" soal Yoona dengan keras .

"Lantak aku lah ." balas Taehyung bersahaja lalu duduk diatas meja Yoona .

Aku pulak yang berapi sekarang ni .

"Ish kau ni , kotor lah meja aku ." rengek Yoona dengan manja .

"Alololo tomeinyaaaa !" puji Taehyung sambil mencubit pipi Yoona .

Ok i cant stand it anymore

Aku bangun dan terus keluar . Tapi aku sempat langgar meja Yoona tanda protes .

Dan aku terdengar ...

"WEH JUNGKOOK !"

×
a

yok tatayok , jungkook melajukkk . ni semua salah taehyunggg . nah double update untuk awak semuaaaaa ! ❤️


ok malas nak bebel , as usual vote n comment okehh ! ai sayang kaliannn ! ❤️

(✓) whatsapp ʼ jjkWhere stories live. Discover now