Jungkook
Aku membuka Whatsapp dan melihat Yoona yang sudah unblock aku . Aku segera menghantar mesej kepadanya .
jeonjk : yoona , kau nak tanya apa ?
myoona : aku marahkan kau lah .
jeonjk : ala janganlah marah .
myoona : okay for now , aku tak marah kau .
myoona : tapi nanti aku marah kau balik .
myoona : aku nak tanya . kau tak rasa nak berbaik dengan yoongi ke ?
jeonjk : ....
myoona : kau buat camtu , aku marah kau balik eh .
jeonjk : bukan taknak berbaik tapi ...
jeonjk : kau tahu kan dia macam mana . ego dia tinggi .
myoona : tapi aku pun tahu dia macam mana . dia akan maafkan orang kalau dia dapat rasa keikhlasan orang tu .
jeonjk : 5 tahun kut aku cuba .
myoona : takyah nak menipu ler .
myoona : kau tak pernah minta maaf kat yoongi . jumpa dia pun manjang nak gaduh je . apa kau fikir aku tak tahu ke ?
jeonjk : aduh kantoi lak .
myoona : berbaiklah dengan dia . aku percaya dia akan maafkan kau . dia masih anggap kau kawan dia . trust me .
myoona : kbye , aku marahkan kau .
jeonjk : weh !
Bluetick √
jeonjk : bapak ah .
Ada ada je Yoona ni . Perbuatan dia , percakapan dia , jarang tak comel . Yoona , stop making my heart beat so fast !
Tapi aku terfikir pertanyaan Yoona . Berbaik dengan Yoongi ?
Bukan aku takde pernah rasa nak berbaik dengan dia . Tapi tulah , aku ni ego . Aku cuma fikirkan diri aku je . Memang aku nak berbaik dengan Yoongi . Tapi aku takut dia akan ungkit benda lama and nanti aku termarah dia .
Ok aku patut minta maaf . Tapi aku takde number dia . Minta dari Jimin , Taehyung , Yoona ? No no no . Aku taknak diorang tahu niat aku ni . Takpe , aku usaha sendiri .
×
usaha tangga kejayaan 😂
YOU ARE READING
(✓) whatsapp ʼ jjk
Fanfiction" Dendam bodoh aku yang menyebabkan aku hilang orang penting dalam hidup aku. " × beautiful cover by @-peachs status : completed