Amelia szemszöge:
Épp az ébresztőm csörgésére keltem. Na kurva jó vége a nyári szünetnek mehetek újra börtönbe rohadni. Mikor rászántam magam,hogy kikeljek az ágyból elkezdtem a ruháim között keresgélni tudni kell,hogy nálunk első nap hál isten ( nem vagyok hívő) nincs rendes tanítás csak az igazgató elmondja a prédikációját aztán van 1óra osztályfőnökink és jöhetünk haza. De sajnos ki kell öltözni bár nem olyan rossz. Mikor már végeztünk és a legjobb barátnőmmel Harperrel tartottam kifelé az épületből. Belém jött egy ismeretlen. Igazából csak annyit köpött oda,hogy"bocsi" és már ment is tovább. Nem is vetettem rá nagy ügyet igazából. Harperrel megbeszéltük,hogy beülünk kajálni aztán átjön hozzám és aztán leisszuk magunkat így a nyár végére. Elvégre holnap mindenki az osztályba másnapos lesz kb. Jól bebasztunk Harperrel úgy őszintén fogalmam sincs,hogy mikor is aludtunk el. De reggel ismét az ébresztőm csörgésére keltem és némi fejfájás is tarsult hozzá. Annyi van meg a tegnap estéről,hogy sokat beszélgettünk és ennyi a többi mint homályos. Felkeltem majd lementem fájdalomcsillapítóért. Mikor felmentem vissza Harper is már ébredezett letettem az éjjeliszekrényre a gyógyszert és a vizet neki én pedig előkerestem valami normális göncöt. Harper haza ment mondván,hogy neki lesz ideje elkészülődni otthon de hát ő tudja. Nagy nehezen én is kész lettem,majd beültem az autóba és elhajtottam a börtön irányába. Harper autóját még nem láttam valószínűleg még nincs bent ezért elindultam az osztályom felé ami rögtön a tanári mellett volt ezért nem kellett se lépcsőzni se sokat sétálni az osztályteremig. Mikor beléptem az ajtón az ismerős arcokkal találtam szembe magam. Mindenki köszöntött páran akikkel tavaly rohadt jóba voltam oda is jöttek megölelni. A hátra lévő napom elég unalmasan telt,beszólogattam a tanároknak amiért meglett az év első igazolatlanom is. Mikor hazaértem ledobtam a táskám,bementem a konyhába és csináltam magamnak kaját igen ilyet is tudok maga a tökély vagyok. Mivel magam voltam otthon az egész házba ezért úgy döntöttem,hogy fent a szobámba elfogyasztom az ,,ebédem". Oda ültem a laptopom elé és elkezdtem sorozatot nézni ami nem más volt mint a The 100 imadom azt a sorozatot. Kb este 8ig sorozatot néztem egyszerűen nem lehet megunni aztán mikor már rávettem magam elkezdtem előszedni a holnapi ruháim majd az alvós cuccom is és bementem a fürdőbe lefürödni. Épp fürödtem mikor Harper hivott.
- Csa mizu?
- semmi csak gondoltam felhívlak egész nap nem is kerestél- mondta Harper a telefonba.
- sorozatot néztem és most meg fürdök szóval engedelmeddel most,hogy megbizonyosodtál,hogy nem haltam meg leteszem csövi- mondtam neki röhögve majd a válaszát meg se várva letettem. Miután végeztem mindennel befeküdtem az ágyba és mivel mondhatni elég hamar végeztem elhatároztam, hogy megnézek még egy részt a The 100-ból hát az 1részből nem 1rész lett de se baj. 11 felé befejeztem nagy nehezen majd nagy nehezen elaludtam kész szenvedés volt.