Amelia szemszöge:
Kb 8fele felébredtem hát ez így elég jó lesz.Megnéztem a telefonom nem találtam semmi érdekeset rajta ezért visszadobtam és nekiálltam sorozatot nézni ilyen 10-11körül lehetett mikor elmentem lefürödni majd folytattam tovább a sorozat nézésem. Idő közben persze beszéltem Emmel és Harperrel is.
___________ __1.héttel később______________
Az új suli tiszta jó volt de hiányzik Emma nagyon. Nagy nehezen felkeltem ma is és elkészülődtem és lementem a konyhába ahol anyu kisírt szeme fogadott és apu is otthon volt.
- mi a baj? Mi történt?- kérdeztem aggodva.
- meghalt a dédnagypapád- mondta anyu nagy nehezen. Nekem pedig nem is kellett több sokkot kaptam mivel papa egy ideje kómában volt de minden jel arra utalt,hogy jobban lesz de hát nem így lett. Nem mentem ma suliba megbeszéltük anyuékkal,hogy elmegyünk mamához estére már mindenki ott volt. Emma mit sem sejtve rám írt.
E: sziaa😘
A: szia
E: miabaj?😮
A: meghalt a papa 😢
E: részvétem 😢
A: köszönöm ♥️
A: na és mizu?
E: semmi különös valamikor tudunk találkozni? beszélni akarok veled.
A: öm persze de miről?
E: majd akkor megtudod ♥️
A: kééérleeeek mond el
E: ezt jobb lenne élőben
A: kééérleek
E: jó...
E: az van ,hogy úgy érzem,hogy többet érzek irántad
A: hogy mi?
E: igen
A: oh
Legbelül nagyon örültem neki de most jelenleg sokkot kaptam és nem tudtam mit mondani megszólalni se bírtam nem még írni. Még beszélgettünk egy ideig aztán ő elment aludni ugyanis mar 10óra volt. Nem sokkal később mi eljöttünk haza de én nem voltam álmos egésznap kattogott az agyam,hogy most mi lesz. Elmentem lefürödtem és nagy nehezen 12körül elaludtam. Teltek a napok nem történt semmi érdekes. Ma megbeszéltem Emmel,hogy elé megyek utána elmegyünk ketten valahova és beszélgetünk. Miután végeztem megvártam Emmát és elindultunk egy közeli játszótérre. Elkezdtünk beszélgetni minden féléről.
- figyelj én szeretlek- mondtam ki hirtelen. Emma csak nézett rám.
- nem tudom mit érzek- hajtotta le a fejét.
- semmi baj majd kiderítsük- mondtam mosolyogva és adtam neki egy puszit. Még beszélgettünk kicsit utána elköszöntünk egymástól es mindketten elmentünk haza.
Mikor hazajöttem egyből érkeztek az értesítések. Emmától is volt.
E: nagyon jó volt veled♥️🥰
A: ♥️🥰 veled is bárcsak tovább tartott volna
E: majd máskor 🙈♥️
Elég hosszúra nyúlt a beszélgetés azt vettem észre,hogy már 11óra elköszöntem tőle. Elmentem lefürödni és befeküdtem az ágyamba. Olyan boldog voltam,hogy valaki olyan van velem aki szintén szeret bár még nem mondta ki de remélem így van. Megpróbáltam nagy nehezen elaludni.
_______________ Másnap_______________
Emmáról álmodtam. Az volt,hogy átjött és együtt voltunk és hát történt pár dolog ami miatt hát eléggé kikészültem így reggel visszagondolva. Gyorsan elkészülődtem és elindultam suliba.
-----------------------------------------------------------------
Hiii guuuys! Remélem eddig tetszik a történet ♥️ nagyon szépen köszönöm,hogy még így is olvassátok,hogy elég ritkán jut időm írni és sajnálom ♥️
U.I: köszönöm a 2k-t ti vagytok a legjobbak🥰♥️