Amelia szemszöge:
Ma sem aludtam el csoda történt. Elkészülődtem szokás szerint és elindultam az iskola felé. Ma is be kell mennem arra a hülye szakkörre rohadt jó de legalább látom Emmát és a szívébe férkőzhetek. A nap további részében nem történt semmi érdekes mivel 1 órával előbb végeztem ezért még hazamentem és átöltöztem valami kényelmesebb ruhába meg kajáltam aztán elindultam vissza.Épp időben érkeztem valami megbeszélés volt vagy mi ezért Mr. Jenkinsnek el kellett mennie addig azt mondta,hogy probáljuk el nélküle legalább egyszer a darabot persze nem azt csináltuk vagyis hát ők beszélgettek én meg csak úgy voltam és a telefonom nyomkodtam. Fél óra múlva kb Mr.Jenkins megjelent na de jó. Elmondatta velünk a szövegeket aztán mikor végeztünk erőt vettem magamon majd hozzá szóltam Emmához.
- szia- köszöntöttem neki.
- szia- nézett rám furcsán.
- elég ügyes vagy- mondtam neki vigyorogva.
- nagyon nem de azért köszi- válaszolt vissza mosolyogva. Úristen de megcsókoltam volna most ebben a percben és,hogy őszinte legyek elég ismerős nekem valahonnan.
- láttam nagyon figyelted Deant- mondtam neki vigyorogva. Mire elpirult.
- csak nem bejön?- folytattam tovább.
- hát ami azt illeti nem csúnya,de ha elmondod valakinek meghalsz-válaszolta vigyorogva.
- na kössz nyugodj meg nem mondom el senkinek.-válaszoltam neki majd még egy picit beszélgettünk aztán elindultunk haza kiderült,hogy holnap nem lesz na nembaj. Egyébként nagyon édes csaj lefektetném egyébként nem hiszem,hogy heteró lenne. Mivel volt Deanről egy képem mert az osztálytársam gondoltam megszivatom kikerestem Emma nevét majd ráírtam.
A: na kivan itt?😏🤣
Fényképet küldtél neki: Emma Clark
E: teeeee😣😒
A: Lav ju❤️😂
E: 😂❤️
Ez után még picit beszélgettünk aztán lerázott azzal,hogy ő megy tanulni na szép. Gondoltam nézek sorozatot úgyis régen néztem már ezért beindítottam a laptopom és elkezdtem sorozatozni aztán nem sokkal később lefeküdtem és elmentem aludni de közben arra jöttem rá, hogy nekem eléggé unalmas hétköznapjaim szoktak lenni.
______________Másnap_______________Szokásos időben keltem,el készülődtem suliba aztán beültem az autómba és elmentem a börtönbe lehetne már hétvége. Harper a bejárat előtt várt majd ahogy sétáltunk az osztályunk felé megbeszéltük,hogy most hétvégén azaz holnap elmegyünk vissza abba a bárba. Remélem Rickyék nem jönnek. A nap további része unalmasan telt és valószínűleg a próba is úgy fog mert nem lesz ott Emma. Hát így is lett alíg vártam már,hogy otthon legyek es befeküdjek az ágyamba. Nem sokkal később vége lett a próbának és száguldottam haza . Mikor megnéztem a telefonom volt egy üzenetem Emma volt az mi az isten?
E: szia,hogy ment a próba nélkülem?😕
A: hát Mr.Jenkins biztos hiányolt.
E: csak ő?😟
A: hát kitudja lehet Dean is😂❤️
E: rohadj meg most sírok😢😢
A: jaj te szegény gyere megvigasztallak😂
E: kösz ne hetero vagyok🖕
A: miért vagy ebben olyan biztos?😏
E: Inkább megyek pótolni szia😊
Ezen felnevettem értem én értem szóval ma is lekoptatott. Elmentem elkészülődni lefekvéshez de nem tudtam még aludni ezért befejeztem még a sorozatom aztán nemtudom mikor de bealudtam a telefonom csörgésére keltem mi a fasz? Harper volt az és hajnali4 volt.
- miafaszt akarsz alszom te idióta- mondtam neki idegesen mert nem szeretem ha felkeltenek.
- ja semmit amúgy csak nem tudtam aludni és felhívtalak- mondta röhögve.
- najo most nincs erőm hozzád - majd ezzel bontottam is a vonalat. Ez a csaj egy idióta komolyan mond egyszer megverném nagyon. Nem sokkal később hál isten vissza tudtam aludni de ezért még holnap Harper meghal.