Figyelem ez a rész 18+os jelenetet tartalmaz.
Emma szemszöge:
Tegnap nem tudom mi volt velem ez az álom meg minden felkavart nagy nehezen elaludtam. Reggel már 9kor felkeltem nemtudom mi van velem gondoltam írok Ameliának hátha fent van de kitudja.
E: jóreggelt drágám🤣❤️
Mivel még nem válaszolt ezért gondolom még alszik vagy csak nem kíváncsi rám kitudja. Elmentem reggelit csinálni bár a főzés tudományom megáll egy rántottánál remélem a jövendőbeli feleségem várj mi? Vagyis a férjem amit kétlek fog tudni főzni.
Amelia szemszöge:
Mikor kinyitottam a szemem olyan kipihentnek éreztem magam odanyúltam a telefonomért 11óra volt oh és írt Emma is rögtön megnyitottam.
E: jóreggelt drágám🤣❤️
A: reggelt szerelmem💓
Pár perccel később jött is a válasz
E: hogy aludtál?
A: nem voltál itt úgyh nem jól viszont te biztos jól aludtál 😒😏😏😏
E: hahaha
A:❤️❤️❤️
A: nem jössz ma át? Unatkozom és amúgyis még nem voltál itt ideje lenne.
E: megakarsz fektetni?
A: persze első dolgom lesz idióta 🤣😅
E: hánykor?
A: 5-6?
E: fél 6ra ott vagyok
A: megbeszéltük szivem de most megyek kezdek magammal valamit ja és várj milyen pizzát szeretsz?
E: semmilyet
A: faszt na mond
E: azt amit a legtöbb babcsíra
A: ja értem 🤣
E: aha
A: na megyek majd írok
E: oké okos legyél 😅
Erre már nem válaszoltam,felkeltem az ágyból majd elkezdtem a szekrenyem felé közeledni ahol kiválasztottam a mai ,,randi" outfitem addig is csak egy farmert és egy pólót vettem fel semmi extra.
Randi outfit:
Olyan gyorsan telt az idő ahogy bekapcsoltam a sorozatom azt vettem észre,hogy már 5óra baszki. Gyorsan elkezdtem készülődni szerencsére Em nem valami pontos ember ezért csak kb haromnegyed6 fele esett be az ajtón.
- azta de pontos vagy- mondtam röhögve majd elkezdtem tapsolni.
- kussolj- mondta ő is vigyorogva majd bemutattam neki a szobám.
- inkább rendelek kaját mert megvártalak téged és addig nem rendeltem mert tudtam,hogy milyen pontos vagy- mondtam még mindíg röhögve mire ledobott egy párnával. Megrendeltem a pizzát aztán mivel megdobott ezért bűnhődnie kellett nem tudtam,hogy csikis e ezért ideje kideríteni,elkezdtem csikizni az oldalát mire hangos nevetésbe tört ki. Mikor már szinte könyörgött az életéért abbahagytam. Nem sokkal később meghozták a pizzát ezért gondoltam mivel már sötétedik és alapból sötét van a szobámban most jövök rá olyan vagyok ,mint egy vámpír. A vámpírrol jutott eszembe,hogy kéne vele alkonyatot nézetnem biztos elnyerem vele a szívét ezért azt kapcsoltam be.
- mit fogunk nézni?- kérdezte Em.
- majd meglátod- kacsintottam rá.
- ugye nem pornót?- kérdezte ijedten
- de igen azt- mondtam halál komolyan. Em meghallotta Bella hangját.
- na ne már, hogy alkonyatot nézetsz velem?- kérdezte kínlódva.
- mint látod - mondtam neki röhögve.
Mikor már nem voltunk éhesek és még tartott a film meguntam gondoltam játszok egy kicsit ezért elkezdtem simogatni Em combját és közben csókolgattam a nyakát mire egy sóhaj hagyta el a száját.
- hagyd abba- ,,parancsolta" rám Em.
- lazíts Em- mondtam neki majd tovább folytattam éreztem ahogy elgyengül az érintéseim alatt. Em felém pillantott majd kaptam az alkalmon és megcsókoltam amit viszonzott is éreztem,hogy ő is akarja ugyan annyira mint én. Ezért elkezdtem levetkőztetni ő is hasonló képp tett velem. Mikor már mindketten csak fehérneműbe voltunk az ölemből lefektettem őt az ágyra majd az egész testét behintettem apró csókokkal néhol meg is szívtam a bőrt ezzel nyomot hagyva a testén. Mikor eljutottam oda kínzó lassúsággal húztam le a bugyiját mikor már lekerült róla még mindig nem értem hozzá OTT hanem elkezdtem csókolgatni a belső combját mire egy kisebb nyögés hagyta el a száját aztán mikor elértem oda újra akkor csak,hogy tovább kínozzam felmásztam hozzá majd megcsókoltam közben pedig a kezemmel elkezdtem őt izgatni mire belenyögött a csókba én pedig elvigyorodtam. Mikor már kellően nedvesnek találtam feldugtam neki az egyik ujjam majd egy kicsivel később a másikat is így 2 ujjammal ujjaztam mikor már éreztem,hogy közel van a nyelvemmel is rá segítettem.
- ahh Amelia, mindjárt- nyögte Em.
- tudom édesem- mondtam neki majd elkezdtem őt eszméletlenül gyorsan ujjazni amitől nem sokkal később el is élvezett.
..............
5.orgazmus után fáradtan döltünk le egymás mellé. Majd átöleltem Em meztelen testét.
- na milyen volt?- kérdeztem tőle vigyorogva miközben a hátára rajzolgattam.
- csodálatos- mondta mosolyogva majd adott a számra egy puszit.
- mostmár aludjunk- mondtam neki nevetve.
- jó de nekem nincs itt semmi cuccom- mondta Em.
- ha akarod reggel nem megyünk be első órára és elviszlek hozzátok és elkészülődsz utánna elmegyünk együtt suliba mit szólsz?- kérdeztem tőle.
- tökéletes mostmár aludjunk- adott még egy puszit majd elnyomott minket az álom.