11.rész

920 20 0
                                    

Amelia szemszöge: 

-Em figyelj jövőhéten lesz nálam egy buli ha gondolod gyere el - köptem be a hülyéskedésünk közepedte. 
- hmm oké meg gondolom- mosolygott rám Em. Még egy ideig beszélgettünk aztán elköszöntünk egymástól és elindultunk mindketten haza legalábbis én haza indultam. Pár percen belül meg is érkeztem és amint hazaértem csörgött is a telefonom Harper volt az. Elmeséltem neki mindent ha nem tettem volna valószínű már nem élnék. A nap további részében nem történt semmi érdekes sőt egész héten nem történt semmi a bulira készültem.
                        A buli napja.                               

Mikor felkeltem már egyedül voltam előkészülődtem majd felhívtam Harpert,hogy majd estére átjöhetne segíteni addig nem nagyon volt dolgom ,,meg reggeliztem" és elkezdtem sorozatot nézni,de nem tudtam a sorozatra figyelni ugyanis egy ember járt a fejemben vajon el e jön. Elkerültem a gondolataimba meg a sorozatba és észre se vettem,hogy már ennyi az idő 6óra volt hát jól elhúztam nemsokára itt lesz Harper. Ahogy rá gondoltam rögtön szólt is a csengő. Elkezdtünk készülődni a végeredmény nem is lett rossz. A vendégek elkezdtek ilyen 9-fel10körül jönni. Nagyba folyt a buli bennem is volt már elég alkohol de még tudtam magamról. Ricky kezdett rám nyomulni hozta a piát már nem tudom hányadik felesemet ittam de az megvan,hogy Rickyvel táncoltam és közben lekapott bennem pedig volt annyi alkohol,hogy visszacsókoltam. Harper aki tök józanon nézett ki jött oda és húzott el tőle. Ekkor megláttam őt. Mosolygott mikor meglátott akkor már kevésbé mikor észre vette,hogy alíg állok a lábamon azt hittem lekever nekem akkorát,de most ez nem számított ugyanis egy dolgot akartam őt. Lassan valahogy oda jutottam hozzá és vigyorogva rá néztem.
- szia örülök,hogy eljöttél- próbáltam normálisan beszélni kisebb nagyobb sikerrel.
- szia hát látom kiütötted magad- mondta aggodva Em.
- kérsz valamit inni?- kérdeztem tőle vigyorogva
- tudod mit? Legyen- mondta nevetve.
- kérésed számomra parancs- majd elindultam hozni neki is valamit. Hát nagy nehezen vissza találtam.
- te miért hoztál kettőt?- kérdezte felvont szemöldökkel.
- hát neked meg magamnak nem?-kérdeztem tőle értetlenül.
- hát kicsi szivem te már ma nem iszol- mondta nevetve majd elvette tőlem az én poharam is.
- ha nem iszok mit kapok cserébe?- léptem hozzá közelebb.
- nem tudom- vonta fel a szemöldökét újra egyszer remélem úgy marad.
Ekkor megszólalt egy zene nem más mint a dancing with a stranger.
- mondjuk táncolj velem- néztem rá,,komolyan".
- mégse vagy te olyan perverz- mondta vigyorogva majd nagy nehezen lehúzta a 2felest szegénykém fején látszott a szenvedés.
- hát látod- miután ezt kimondtam megragadtam a kezét es elhúztam a táncparkett felé.
- olyan deja vu érzésem van- súgtam a fülébe.
- oh igen nekem is vajon miért is?- röhögte el magát.
- hát igen így találkoztunk azóta boldogítod az életem- folytatta tovább. Mentségemre szóljon a csók csak azért csattant el mert részeg voltam de megcsókoltam őt nagy meg lepetségemre visszacsókolt,de nem tartott valami sokáig,ugyanis miután elváltunk ő eltűnt. Hát ez jó. Megint újra megtörtént mint akkor.
Ezután nem törődtem vele nagyon elkezdtem tovább vedelni a piát.
__________________másnap__________________

Iszonyú fejfájásra ébredtem Harperrel mellettem. Hát mondhatni nem emlékszem kb semmire sőt addig van meg csak,hogy Rickyvel iszunk és ennyi a többi fekete folt.
Miért érzem azt hogy csináltam valami rosszat?







dancing with a strangerWhere stories live. Discover now