6.rész

1.2K 29 4
                                    

Amelia szemszöge:
Az ébresztőm tegnap este kikapcsoltam ezért mikor megnéztem a telefonom kijelzőjét 8óra volt azaz azt jelenti, hogy ha sietnék 2.órára beérnék de nem sietek úgyhogy majd bemegyek mikor kész leszek. Mikor beértem az osztályba valami nagyon fura volt.
1. Hol van Harper?
2. Miert vannak velünk a 10.esek?
3. Várjunk MI A FASZ?
megnéztem,hogy ki ül a helyemen Emma ült ott gondoltam ma játszok vele egy kicsit. Mivel ugye Harper nem volt ezért Emma még maga ült de nem sokáig. Elindultam felé mosolyogva köszöntött majd amikor leültem meg is ölelt. Mikor a tanár nagyba magyarázta az anyagot gondoltam most lesz az a tökéletes  pillanat. Elkezdtem simogatni Emma combját mire kikerekedett szemekkel felém nézett de nem szólalt meg sőt meg se mozdult ezért gondoltam kínzom még ezért feljebb vezettem a combján a kezem mire már elkezdett kicsit mocorogni.
- elnézést kimehetnék a mosdóba?- kérdezte Em zavartan mire én elvigyorogtam.
- persze de siess- mondta a tanár neki.
Ezzel fel állt majd kisietett a mosdóba aztán rezgett is a telóm.
E: mi a fasz volt ez?
A: nem élvezted?😏
E: hetero vagyok haho
A: meglássuk meddig de gyere vissza kérlek
E: rohadj meg, jó mindjárt.
Nem sokkal később Em jelent meg újra az osztályba majd leült mellém vissza. Misolyogva ranéztem mire már szinte láttam, hogy gyilkol a szemeivel. A nap további részében nem történt semmi csak beszélgettünk szünetben meg órákon és kiderült,hogy rohadtul megkedveltem és félek,hogy olyat fogok érezni iránta amit nem is szeretnék. Mikor hazaértem gondoltam felhívom Harpert,hogy merre volt azt mondta,hogy elaludt és nem volt kedve bejönni aztán elmeséltem neki,hogy mi is történt ekkor elmondta, hogy mennyire bánja,hogy nem jött be mert látni akarta volna Em reakcióját. Mikor letette láttam,hogy Em írt.
E: szia te elmebeteg
A: kössz már elmebeteg is vagyok.
E: igen
A: kössz enis szeretlek 🤣
E: ja persze 😭
A: valld be, hogy tetszett a mai dolog
E: .... Ha fiú lettél volna akkor lehet róla szó
A: aha persze elhiszem
E: na de mesélj mi volt hétvégén mert épp kicsöngettek és nem mesélted el.
A: ez hosszú
E: ráérek na mond
A: hát csak annyira emlékszem,hogy elmentünk a bárba aztán iszogattunk aztán jött Riley az egyik barátunk és közben a drogdílerem és hozta a cuccot és miután elfogyasztottuk a cuccot minden kiesett.
E: szeretnék találkozni ezzel a Riley barátnőddel 😒😑😑 de lehet nem éli túl a találkozást.
A: biztos?
E: igen szeretnék most hétvégén esetleg?
A: ok
Még picit beszélgettünk Emmel aztán most először neki álltam tanulni ebben az évben mert eléggé bukásra állok pár tantárgyból és kellene felelnem. Mire végeztem már este 9 volt és olyan szinten lefárasztott a tanulás,hogy fhu rosszabb volt mint egy orgazmus. Gyorsan lefürödtem majd befeküdtem az ágyba és megnyitottam Em chatfejét.
A: megyek aludni ha jól tudom holnap is együtt leszünk mert még nincs a tanárotok úgyhogy mellettem ülsz aludj szépeket jóéjt😘💓💓
E: uramisten nem fogom kibírni viccelek ❤️ neked is szép álmokat joejt ❤️
Még egy kicsit forgolódtam az ágyban majd nem sokkal később sikerült elaludnom.

dancing with a strangerWhere stories live. Discover now