Amelia szemszöge:
Reggel nemtudom,hogy de az ébresztőm előtt keltem fel. Oda nyúltam a telefonomért majd megnéztem az időt ja, hogy csak elaludtam és nem hallottam hupsz. Láttam, hogy van egy nemfogadott hívásom Harper volt az. Pár perccel ezelőtt hívott úgyhogy gondolom ő is késik. Kikeltem az ágyból majd elkezdtem készülődni mikor kész lettem beültem az autóba és elindultam az iskola felé. A parkolóban láttam,hogy Harper is most ért ide ezért gondoltam oda megyek hozzá.
- csak nem te is elaludtál Miss. Tökély?- kérdezte Harper vigyorogva.
- kuss és gyere pincsi- mondtam neki röhögve majd megöleltem. Elindultunk az iskola kapuja felé ahol megpillantottam egy lányt elég ismerősnek tűnt de nem foglalkoztam vele. Ja igen azt elfelejtettem említeni,hogy leszbikus vagyok.
- Amelia hallottad amit mondtam? Olyan mintha falnak beszélnek- mondta mellettem sétáló Harper.
- nem bocsi ismételd meg kérlek- néztem rá.
- azt kérdeztem,hogy hétvégén nem e megyünk el egy bárba ami nemrég nyílt- vázolta fel a hétvégi programot a legjobb barátnőm.
- de mehetünk- mondtam neki majd oda értünk a termünk elé ha jól tudom az első óránk matek rohadt jó. Bekopogtunk majd el mormogtunk egy ,, elnézést a késésért" majd elfoglaltuk a helyünket. A tanár számomra ismeretlen dolgokat írt a táblára annyit értettem,hogy ezek valami számok de,hogy mit kell velük kezdeni fogalmam sincs. Alíg vártam,hogy az orá befejeződjön A nap további része unalmasan telt de végre pénteken van ezért ma egésznap otthon leszek és befejezem a sorozatom aztán szombaton Harperral bulizunk egyet. Mikor haza értem készítettem magamnak szokás szerint valami kaját majd felmentem és elkezdtem a sorozatom olyan hamar elrepült az idő,hogy észre se vettem,hogy már hajnali1 van. Még megnéztem pár részt amin fogalmam sincs mikor de elaludtam. Mikor felkeltem éreztem, hogy végre kipihent vagyok. Megnéztem a telefonom kijelzőjét fél 1 volt már az szép megint elég sokat aludtam. Rászántam magam,hogy kiszálljak a szerelmemből. Elmentem lefürödni majd felöltöztem. Mikor kiléptem a fürdőből rögtön megszólalt a telefonom a legjobb barátnőm neve jelent meg a kijelzőn.
- Hi girl ma 7kor talákozunk a házatok előtt- szólt bele Harper a telefonba
-oke megpróbálok nem késni- mondtam röhögve.
- ja igen mielőtt elfelejtem jön velünk Ricky és Chris is.- figyelmeztetett Harper. Na itt tudni kell, hogy Harper oda van Chrisért szinte isteníti,de Ricky hát őt gyűlölöm igazi nyálgép.
Szép lassan eltelt a napom anyuval csajos napot tartottunk elmentünk shoppingolni. Mikor hazaértünk beszámoltam,hogy Harperrel hova tervezünk menni. Háromnegyed 6 fele elkezdtem készülődni.Mire kész lettem pont 7óra lett ezért végeztem magamon pár simítást aztán elindultam a bejárati ajtó felé. Hallotam,hogy Harperék már az utcában vannak ezért elindultam feléjük. Harpert megöleltem a többieknek meg dobtam egy ,,csát". Elindultunk a bár felé ami nem olyan messze van pár utcánnyira csak. Mikor megérkeztünk már nagyban folyt a buli elég sok tini jár ide ahogy látom szóval nem lehet rossz hely.
Körül néztünk egy kicsit és felmértük a terepet majd oda mentünk a bár pulthoz és elkezdtunk inni. Chris es Harper egy idő után eltűnt valahova ezért Rickyvel maradtunk ketten. Rickyben már volt elég pia.
- babám jössz táncolni?- kérdezte tőlem Ricky átkarolva.
- 1. Nem vagyok a babád
2. Veled biztos nem
3. Izzadság szagod van úgyhogyAa kurvára vedd le rólam a kezed. - válaszoltam Rickynek. Elég idegesnek tűnt ezért el indult valakit boldogítani végre. A táncparketten megláttam egy gyönyörű lányt egyedül volt gondoltam csatlakozom hozzá. Hisz egy egyéjszakás kaland belefér nem?. Hátulról mögé áltam majd megsimítottam őt a vallától egészen a kezfejéig ahol összekulcsoltam a kezünket. Szerencsére már bennem is volt kellően pia ahhoz,hogy holnap ne emlékezzek semmire. Az ismeretlen lány felém fordult majd láttam rajta,hogy ő se éppen józan. Ekkor megszólalt Arianától az Into You című zene mire vigyorogva megfordult és elkezdte mozgatni nekem háttal a csípőjét mire megfogtam azt és vele együtt mozogtam a zenére. Mikor a refrén jött megfordult és elég közel hajolt ahhoz,hogy megcsókoljam,de mikor már épp megszerettem volna csókolni elhúzódott és elsétált engem faképnél hagyva. Hát mit mondjak? Eléggé bánom,hogy nem fektethettem meg de hát hosszú még az éjszaka lesz még több becserkészett áldozatom.