9.rész

1.1K 29 2
                                    

Amelia szemszöge:
Reggel Em mellett ébredtem, ilyen jól hosszú idő óta nem aludtam puszikkal behalmoztam Em arcát miközben aludt vagyis jobban mondva próbált mert elkezdett mocorogni és belefúrta a fejét a párnába.
-hagyjal már te szerencsétlen- mondta Em morogva.
- kifárasztott az este?- kérdeztem tőle vigyorogva majd a fenekére vezettem a kezem és rácsaptam mire felugrott az ágyról és rám vetette magát.
- most meghalsz- mondta fenyegetően.
- alíg várom- mondtam nevetve majd a szemeim elkezdtek vándorolni a testén mivel hát ugye ruha nélkül volt. Mire rájött és inkább visszabújt.
- na ne szégyenlősködj láttalak már ruha nélkül- mondtam neki mosolyogva.
- hagyjál az más- mondta röhögve. Ez után felkeltünk adtam Emnek ruhát még elmegyünk hozzá. Mikor mindketten elkeszülődtünk elindultunk Emmához ahol ő elkezdett készülődni suliba hát mit mondjak? Elég hosszadalmas várakozás volt. Mikor végre meglett elindultunk suliba de már csak max 2.ra érünk be. A suli parkolójában mikor kiszálltunk magamhoz húztam.
- legyen szép napod- majd megcsókoltam amit rögtön viszonzott is. A nap további részében nem történt semmi érdekes ma van dráma szakkör. Mikor végeztem elindultam a színház terem felé ahol már majdnem mindenki ott volt már épp próbáltak.
- Késtél Amelia állj be- mondta Mr.Jenkins.
Em vigyorogva rám nézett majd oda jött hozzám és szájon puszilt. Párszor elpróbáltuk még a darabot,hogy őszinte legyek nem is olyan rossz itt lenni mint ahogy pár héttel ezelőtt képzeltem Mr.Jenkinsnek valami megbeszélésre kellett mennie aztán jön vissza ezért szünetet kaptunk. Em mellém ült a többiek pedig beszélgettek a színpadra ülve mi meg hátra mentünk leülni van egy újabb tervem. (😏)
Elkezdtem simogatni Em belső combját mire rám nézett szúrós szemekkel de nem vette el a kezem onnan így elkezdtem feljebb vinni a kezem mire már nehezebben szedte a levegőt.
-hagyd abba nem lesz jó vége- mondta Em.
- Kívánlak- hajoltam a füléhez majd belesúgtam. Ez után elkezdtem csókolgatni a nyakát majd felhúztam a székből és elindultunk a mosdó felé ahol amint beértünk neki löktem a falnak és megcsókoltam majd a derekem köré fonta a lábait és úgy folytattuk tovább aztán odavittem a mosdóhoz amire ráültettem közben elkezdtem a nyakát csókolgatni néhol meg is szívtam egy picit.
- csinálj már valamit basszus- mondta szenvedve Em. Eleget tettem most a kérésének kigomboltam a nadrágját majd bugyin keresztül elkezdtem izgatni éreztem,hogy már kellően nedves ezért benyúltam a bugyijába és elkezdtem őt először 1 majd 2 ujjal ujjazni közben a másik kezemmel tartottam nehogy leessen a végén.
- aahh mindjárt- nyögött fel Em mire gyorsabban kezdtem el mozgatni benne az ujjaim, hogy tompítsam az előtörő nyögéseit. Nem sokkal később elélvezett. Segítettem neki normalizálodni majd egy kis idő után vissza mentünk Mr.Jenkins már ott volt kérdő szemekkel hátra fordult hozzánk.
- elnézést csak Ameliának sürgős dolga akadt és elkísértem- mondta Em.
- rendben még egyszer átmegyünk az egészen aztán mehettek- mondta a tanár.
Miután befejeztük felajánlottam Emnek,hogy hazaviszem. Mielőtt beszálltunk volna Em megállitott.
- Amelia van amit nem mondtam el- kezdett bele Em
- hallgatlak- válaszoltam neki
- akkor este a bárban az ismeretlen akivel táncoltál lehet nem is emlékszel rá de én voltam - mondta Em vigyorogva.
- Ricky mesélte, hogy hajtottam valami csajra a buliban de nem tudtam,hogy te vagy az- mondtam neki nevetve.
- még szép,hogy nem tudtad be voltam baszva elég rendesen- jött közelebb majd hozzá tette.
- ja és az enyhe kifejezés,hogy csak hajtottál kishiján ott fektetsz meg- mondta majd elkezdte apró csókokkal behinteni a nyakam majd megcsókolt.
Nem sokkal később beültünk az autóba elvittem őt haza aztán mikor már haza értem én is nagyon fáradt voltam nem volt erőm semmihez ezért csak lefürödtem es elmentem aludni de előtte még írtam Emnek.
A: jóéjt aludj jól édesem ❤️
Nem sokkal később érkezett is a válasz.
E: te is jóéjt szivem💓❤️
Ez után nem írtam már neki vissza,elmentem lefeküdni.

dancing with a strangerWhere stories live. Discover now