Amelia szemszöge:
Most végre nem az ébresztőm csörgésére keltem. Már 1óra volt wtf.
Megnéztem a telefonom kijelzőjét és volt 2 nem fogadott hívásom Harpertől és Emma is írt ezért értelemszerűen Emma nevére mentem először.
E: jóreggelt😊❤️
1:05pm
A: aha reggelt🤣❤️
1:07pm
E: te szerencsétlen mennyit alszol🤣
A: te lemondtad az egyetlen igaz szerelmed szerencsétlennek?
E: az egyetlen igaz szerelmem biztos nem max egy barat barátnőm 🖕🤣
A: aha jólvan értem én 😂
Még Emma nem írt vissza gondoltam felhívom addig Harpert ,hogy mit akart. Megbeszéltük,hogy ma átjön és csajos napot tartunk. Ez alatt Em visszaírt ezért egy picit még beszélgettünk. Nem sokkal később Harper jött be a szobámba észre se vettem ez mikor jött be?
- mit vagy annyira belebújva a telefonodba te barom?- kérdezte a legjobb barátnőm.
- öm semmi csak az egyik áldozatom cserkészem- mondtam neki röhögve.
- ja úgy mint a bárban azt a csajt aki faképnél hagyott mi?- mondta röhögve Harper.
- erre nem emlékszem de biztos és te erről honnan tudsz?- kérdeztem tőle meglepődve.
- Ricky mesélte h ráhajtottál egy gyönyörű csajra de nem jött össze- mondta Harper.
- ja biztos így történt nem emlékszem- mondtam neki röhögve.
- na de ki az új becserkészett áldozat?- kérdezte vigyorogva.
- nem hiszem,hogy ismered sulinkba jár Emma Clark a neve- válaszoltam neki.
- barna haj,barna szem,magas, nemsokára végzős?- kérdezte Harper.
- a személy leírás stimmel de nemtudom,hogy hányadikos mivel csak a dráma szakkörben találkozom vele ja és egyelőre még heterónak állítja magát.- válaszoltam neki. és hozzá tettem még- miért hányadikos?
- 10.es ha jól tudom- mondta röhögve
- az még belefér max én leszek neki az első- válaszoltam neki röhögve.
Harperral miután kibeszéltük az egész életünket,elkeszülődtünk majd elindultunk a bár felé. Eléggé sokan voltak már Harperrel a bárpult felé vettük az irányt. Harper felhívta a dílerünket Rileyt. Nem sokkal később megérkezett oda adta a cuccot mi meg kifizettük neki aztán elszívtuk a füvet hát mit mondjak Riley eléggé kitett magáért ütős egy cucc volt eléggé beütött a pia és a cigi mellé azt se tudtam hol vagyok de jelen pillanatban nem érdekelt épp tancoltunk Harperrel mikor oda jött hozzám egy csaj akit rögtön le is kaptam de viszonozta is mikor kezdett durvulni a helyzet bementünk a mosdóba és ott folytattuk tovább ( innentől mindenki gondoljon amit szeretne 😏).
_______________Másnap_______________
Egy ismeretlen helyiségbe találtam magam fogalmam sincs tegnap este mi történt miután Riley elment onnantól kép szakadás az egész. Felhívtam Harpert,hogy merre van de nem veszi fel a telefont gondolom még alszik én is azt fogom tenni amint hazaérek. Láttam,hogy Emma írt majd otthon megnézem először haza kell jutnom innen nincs kedvem gyalogolni úgyhogy hívtam egy taxit ami pár percen belül meg is jelent a bejárat előtt. Mikor hazaértem lefürödtem és megnéztem,hogy Emma mit írt.
E: jóreggelt remélem jól telt az estéd 😊❤️
A: hát amennyire emlékszem biztos jól 🤣
E: hát h h?
A: hát kicsit bebasztunk meg stb
E: mi az a stb?
A: hááát tudod fű,cigi,pia
E: te normális vagy?
A: nem?
E: legalább bevallod, menj feküdj le
A: kösz,hogy elküldesz
E: joejt drágám 🤣❤️ ezt holnap mindenképp megbeszéljük nem hagyom annyiban.
A: ajjajj félek na megyek tényleg lefekszem aludni.
E: okés szia❤️
Nem sokkal később tényleg elaludtam majd kb csak ilyen este 8körül ébredtem fel mivel éhes voltam ezért lementem a konyhába csinálni kaját miután megettem elmentem visszafeküdni, engem a tegnapi nap nagyon kiütött lehet holnap be se megyek első 2órára.