Amelia szemszöge:
Lementem keresni valami gyógyszert aztán elkezdtem felkelteni Harpert mert nem bírt múlni az érzés,hogy valamit csináltam és reménykedtem hátha ő tud valamit.
- hmm hagyjál már- mondta Harper álmosan és belenyomta a fejét a párnába.
- na biztos- röhögtem ,, fájdalmasan" és rávetettem magam.
- jójó oké fent vagyok te barom- mondta Harper még mindíg a párnába. Nagy nehezen felkelt ez a hülye nőszemély elkészülődött én addig csináltam reggelit vagy valami olyasmit. Mikor már mindketten az asztalnál ültünk ja nem is kell mondanom körülöttünk tiszta kupi volt minden úgyhogy majd azt is meg kéne csinálni.
- Harper én az éjjel mit tettem?- vágtam rögtön a közepébe. Harper csak nézett rám értetlen fejjel aztán hirtelen elvigyorodott de nem szólt semmit.
- Harper te kurva mondmár- kezdtem el idegeskedni.
- naaa így kell beszélni a legjobb barátnőddel te ribanc?- már nem bírta tovább es elröhögte magát.
- na mond már- mosolyodtam már el én is.
- hát ,,kicsit" ittas állapotban elvitted Emmát táncolni és mindenki előtt kb lesmároltad mire ő faképnél hagyott újra.- próbált komoly lenni de én mikor ezeket a szavakat meghallottam az ütő is megállt bennem. Ránéztem az órára fél1 volt. Gyorsan elkezdtünk pakolni majd erőt vettem magamon és írtam Emnek.
A: neharagudj a tegnapi miatt csak hát kicsit oda voltam.
Vártam hátha válaszol de nem kaptam semmit ezért eltettem a telefonom majd csak ír vagy valami. Be is igazolódott fél óra múlva jött is a válasz.
E: hát már mindegy megtörtént visszacsinálni nem tudod 😶
A: sajnálom...
Erre már nem válaszolt gondoltam haragszik rám amit meg is értek. Csörgött a telefonom Riley neve volt a kijelzőn felvettem.
- szia mondjad- szóltam bele
- ráérsz kimegyünk?- kérdezte tőlem
- nekem okés mikor?- kérdeztem tőle
- nemtudom egy olyan 1óra múlva - mondta.
- oké akkor majd találkoztunk szia- válaszoltam majd letettem. Elkészülődtem és elindultam a szokásos helyünkre ahová mindíg szoktunk járni. A megbeszélt időpontban odaértem persze Rileynak még hűlt helye volt szokás szerint késett,de 10perc múlva meg is érkezett. Öleléssel köszöntöttük egymást majd leültünk a közös helyünkre és elkezdődött a beszélgetés mindent átbeszéltünk ha valamelyikünk nem akart elmondani valamit rögtön azzal jöttünk egymásnak,hogy én meg elmondok neked mindent te meg semmit beszólás. Meseltem neki Emmáról,hogy mennyire oda vagyok érte. Nem volt nagyon meglepődve.
Még egy darabig beszélgettünk majd mindketten elindultunk haza,mire hazaértem már a szüleim otthon voltak.
- hát te merre jártál?- kérdezte anya
- Rileyval voltam - válaszoltam majd elindultam a szobám irányába. Megnéztem a telefonom hátha Emma írt de semmi és mivel hülye vagyok ezért írtam neki.
A: hiányzol már
Pár másodpercen belül érkezett is a válasz
E: te is nekem
A: mi jót csináltál ma?😊
E: egésznap bent voltam és meghaltam te?
A: hát délben felkeltem aztán Harperrel voltam mivel itt volt aztán hazament aztán találkoztam Rileyval és most veled beszélgetek.
E: Rileyval? És jó volt? Mi volt?
A : a kis szerelmes😂😂
E: fejezdbe nem vagyok😒
A: oké főnök
Még egy ideig elbeszelgettünk majd elkezdtem fáradni ezért elköszöntem tőle és elmentem lefürödni és rögtön aludtam is vagyis aludtam volna ha nem kezd el csörögni a telefonom. Harper volt az, ez már megint kurva- erre a gondolatra felröhögtem.
- mondjad mi a bajod drága egyetlen idióta fasz?- mondtam bele a telefonba.
- aludtál mi?- kérdezte röhögve.
- készültem de mondjad miaz- válaszoltam neki
- ja hát csak annyi,hogy holnap ugye suli arra gondoltam,hogy lóghatnánk nem tanultam első órára.- mondta Harper hát én megölöm.
- te most komolyan ezért hívtál fel és zavartál meg már megint?- kérdeztem tőle,,idegesen" majd hozzátettem.
- amúgy lóghatunk benne vagyok- ezen mindketten felröhögtünk.
- na joéjt Amelia- mondta még mindíg nevetve Harper.
- úristen távozz - ezzel letettem majd visszatettem a telefonom a mellettem lévő éjjeliszekrényemre és elaludtam végre.