Special Chap°

379 16 4
                                    

NAUFAL RIZAL @ PUTRI AISYA

~~~~~~~~~~

Dear Isya...

My wife...

My only love in my heart...

Andai surat ini sampai di tangan sayang, mungkin abang dah tiada lagi di dunia. Mungkin abang sudah menghadap Illahi.

Abang memberanikan diri untuk menulis surat ini dalam diam. Sebab abang tahu abang hanya mampu memiliki sayang sekejap sahaja.

Maafkan abang kalau abang buat sayang menangis sendirian tanpa abang hapuskan air mata sayang. Maafkan abang kalau abang buat sayang sakit hati dengan keputusan yang sayang dapat.

Maafkan abang kerana simpan rahsia dari sayang selama ni. Sakit yang abang tanggung secara senyap ini memang tak akan membataskan abang untuk terus memiliki sayang.

Tipulah kalau abang kata abang tak berusaha untuk sihat. Demi sayang. Demi cinta kita.

Tapi Allah Maha Kuasa, sayang...

Tiada yang mampu menghalang aturan-Nya.

Sayang...

Walaupun abang bertarung dengan sakit ni, tapi aturan-Nya sungguh indah.

Abang dapat memiliki sayang cukup perkara yang paling indah yang pernah abang buat.

Mencintai sayang adalah permata yang tak mampu dimusnahkan. Cukup bernilai dan indah.

Sayang...

Jangan menangis. Jangan sakit. Hanya kerana abang.

Abang tak ada dengan sayang untuk hapuskan air mata tu.

Abang tak ada untuk menjaga sayang kalau sayang sakit.

Abang tak ada di sisi sayang untuk meneman sayang ketika tidur.

Janji dengan abang satu benda sayang...

Andai abang sudah tiada, buatlah sesuatu keputusan sayang dengan betul.

Kalau sayang ingin mencari pengganti untuk abang, carilah. Abang izinkan.

Sayang...

Cinta abang untuk sayang tak pernah terpadam.

Kerana sayang...

Abang kuat untuk menghadap segala keputusan yang telah diaturkan. Abang beranikan diri untuk terus pikat hati sayang semula.

Bila sayang terima lamaran untuk kahwin dengan abang, tak terucap bahagia abang ketika itu.

Dan memori itu lah yang paling indah buat abang.

Maafkan abang kerana tak mampu teruskan membina mahligai cinta kita bersama.

Sayang...

I will love you more than i love myself. Because of you... I learn about love someone. I learn to appreciate someone in life.

Terima kasih sayang... Kerana memberi memori yang cukup indah buat abang.

Terima kasih... Kerana mencintai abang dari dulu sampai sekarang.

I love you, my love...

From...
Rizal
































♡♡♡
*tarik tisu lap air mata*  sis pulk yg menangis apa cite ni 😂 well dont worry lepas ni ada lagi satu special chap for all readers. Wait okeh? Memandangkan esok nk start sklh balik, Sya nk update cepat habis harini.

Perginya Kasih Rindu✔Where stories live. Discover now