Esett az eső városunkban, már napok óta. Az időjárás is egyhangú volt, akárcsak a kedvem. Október vége felé jártunk, amikor az egész ország felháborodott. Michelle Montez 18 nagylemez, 20 koncert dvd, 52 kislemez után bejelentette: felhagy a karrierjével, nem ad ki több albumot, nem koncertezik többé. Az oka csupán annyi: megtalálta élete párját, akivel családot szeretne alapítani, és elköltözik. Többé nem akarja, hogy a karriere miatt fusson zátonyra a magánélete. Az egyik szilveszteri koncertjén én is ott voltam, a barátnőmmel, Stacey – vel. Igazából nem vagyok nagy rajongója, de szívesen hallgatom a számait. Több milliós rajongótábora dühösen, kétségbeesetten könyörög neki a közösségi oldalakon keresztül, hogy ne hagyja abba a munkáját. Napok óta tele van vele a sajtó, a híradó, az újságok, a rádiókban ontják a zenéit. Michelle szelíden elnézést kért a rajongóitól, és azt mondta: Boldog vagyok, hogy révbe értem. Az utcákon, a nagy LCD kijelzőkön egyfolytában a videoklipeit játsszák. Az egész város tőle zeng. Vajon Michelle meghatódik, és mégsem vonul vissza? A rajongók mindesetre reménykednek. De ő nem nyilatkozik többet. A média minden szaváért harcol. De Michelle nem beszél. Visszavonult, és most már nyugalmat akar.
Én az ország egyik legkeresettebb napilapjánál dolgozom, a tanácsadó rovat főszerkesztőjeként. A mi szerkesztőségünk is lázban ég Michelle kisasszony miatt. Mindenki nyomoz, kutakodik, de egyelőre eredménytelenül. Michelle gondosan kitervelte „eltűnését", talán már hónapokkal ezelőtt. Biztosra akart menni. Egek, mekkora botrány! Az egész ország gyászol, mintha meghalt volna. Már a külföldi hírekben is szerepel. Michelle világsztár volt. Hosszú oldalakon keresztül ecsetelhetném a munkásságát. Hiszen egész élete a karrierjéről szólt.
- Szerettem Michelle – t. – sajnálkozott Stacey barátnőm ebéd közben. – Az ő számait hallgattam minden egyes szakításom után. Ő segített nekem túlélni az összes szerelmi bánatot.
- Azért megnézném a búcsúkoncertjén.
- Nem lesz búcsúkoncert. Csak úgy lelépett. Kész, vége. Pedig annyira vártam az új lemezét! És a szilveszteri koncertjét! - átéreztem barátnőm csalódottságát. Nekem nincs olyan nagy kedvenc előadóm, meghallgatok bármit. De igazából nem erősítek egy rajongótábort sem. Ő viszont nagy fanatikus, rengeteg kedvenc énekese és színésze van, a lakásában poszterek borítják a falakat, mint a tinédzserek szobáiban. Ő maga is egy nagy tinédzserre emlékeztet: csupa szín ruhák, könyékig érnek a karkötői, mindenféle színben, óriási csüngős fülbevalók, méteres nyakláncok, amik életveszélyesek is lehetnek, ha beleakadnak valamibe. Stacey a divatrovatnál dolgozik, holott szerintem abszolút nem ért hozzá. Túlzásba viszi. Mindent megvesz, ami éppen divatos, és általában egyszerre is ölti magára. Egy nagy szín kavalkád ez a lány, még a barna hajába is színes csíkokat festetett. Lilát és rózsaszínűt. Próbált már rábeszélni, hogy öltözzem színesebben, de én nem szeretnék hasonlítani egy cirkuszi elefánthoz. Mindketten egy kis súlyfelesleggel küzdünk, és általában együtt kezdünk el fogyókúrázni. De akkor történik valami: egy születésnap, egy évforduló, egy szakítás. És természetesen olyankor enni kell. Méghozzá süteményt. Szóval közös fogyózásunk hatalmas süteményevésbe torkollik minimum egy hét után. Most is így történt. Michelle Montez visszavonulása alkalmából édességekbe fojtjuk bánatunkat. Stacey még sajt burgert és sült krumplit is hozott mindkettőnknek. Dühösek vagyunk emiatt a munkahelyi büfé miatt. Csupa hizlaló gyorsétel, és édesség. Alig van valami salátaféle. Mire eljön a karácsony, gurulni fogunk! De ki bírna ellenállni ennek a sok finomságnak? Minden nap alig várjuk, hogy ebédidő legyen.
- Mit csinálsz ma este? – kérdeztem barátnőmet. Kedvem lenne elmenni ma moziba, vagy csak úgy lődörögni a városban. A vőlegényem, Jake, már reggel bejelentette, hogy a ma esténk ugrott. A multi cég, ahol felsővezetőként dolgozik, egy nagy projektbe fogott bele. Emiatt még több munkája lett, éjjel-nappal csak dolgozik. Ritka az olyan, amikor együtt tudjuk tölteni az estéket. Egy kicsit ki vagyok akadva emiatt. Együtt élünk már négy éve, mégis alig találkozunk. De nem akarok veszekedni. Megértem, hogy a munka fontos. Kell a pénz, hogy kényelmesen élhessünk. Nemrég kaptam tőle új autót.
YOU ARE READING
Scarlet Falls
Mystery / ThrillerSharon, a nagyvárosi, fiatal újságírónő munkája kapcsán csöppen a különös városkába, Scarlet Fallsba. Hamarosan új barátokra tesz szert, akik szabad elveik szerint élnek, fittyet hányva a szabályokra, az illemre. Sharon számára egyre vonzóbb Scarlet...