Nem mentem már be a szerkesztőségbe, inkább hazafelé indultam. Mivel farkaséhes voltam, rendeltem kaját, és felhívtam Stacey - t. Megnyugtattam, hogy hazaértem, semmi bajom, még nem találtam meg Michelle – t, de jó úton járok afelé. Nem volt valami nyugodt a hangja, de majd elmúlik nála. Zihált, nehezen szedte a levegőt. Ideges volt. Azt mondta, a konditeremben van. Mániákusan fogyni akar. De minden egyes edzés után teleeszi magát szénhidrát dús ételekkel, és lőttek a fogyókúrának. Én is így tettem. Van rajtam egy kis súlyfelesleg, de jelen pillanatban nem érdekelt. Bőszen nekiláttam kései ebédemnek, és kivettem a táskából a laptopot. Egyedül voltam, Jake még nem ért haza. Nem akarom, hogy rájöjjön, miben mesterkedem. Nagyon haragudna érte. Főleg a lopásért. Bekapcsoltam a gépet. A homlokomra csaptam dühösen. Hát persze, hogy jelszót kért! Naná, hogy nem vagyok kódfejtő! Hogy gondolhattam, hogy nincs rajta jelszó? Én, idióta! Káromkodtam egy rövidet, járkáltam egy-két kört a lakásban, majd gondoltam egyet, és felhívtam az én okos kollegámat, Ray – t. Nem volt még olyan kód, amit ne tudott volna feltörni. Tanácsot kértem tőle. Azt mondta, ne aggódjak, ez gyerekjáték lesz. Egy cseppnyit megnyugodtam. Hallgattam bőszen, ittam a szavait, jegyzeteltem. Végül bekapcsoltam a saját gépemet, és ő átküldött egy-két programot, amit le kell töltenem. Ezek segítségével hamarosan benne leszek az információk sűrűjében! Minden utasítást pontosan követtem, de először mégsem sikerült valami. Visszahívtam Ray – t. Még egyszer elmagyarázta. Gyerekjáték. Menni fog. Újra megpróbáltam. Nem sikerült. Restelltem volna még egyszer felhívni kódfejtő barátomat, ezért újra próbálkoztam. Jaj, láss csodát, tízedjére mégis sikerült! Már bent is voltam a gépben! Tapsoltam örömömben, és hangosan nevettem. Az órára néztem. Későre jár. Nagyon sokáig eltartott ez a hadművelet. Jake még mindig nem jött haza, nem is telefonált. De most nem hívom fel, sietnem kell. Remélem a mappák már nincsenek külön jelszó alatt. A hajamat is kitépném. Elég volt nekem magát a gépet feltörni. Kemény ügy ez a Michelle Montez interjú, de én megbirkózok vele! Sokáig fog tartani átvizsgálni az egészet, de ráérek. Főztem kávét, és rendeltem ennivalót bőségesen. De fél órán belül úgy éreztem, kudarcot vallottam. Nem voltak ezen a gépen olyan adatok, nyilvántartások, amikre nekem szükségem lett volna. Sőt! Semmiféle adat nem volt rajta. Valószínűleg ez a saját, otthoni gépe. Sejthettem volna. De abban a pillanatban, amikor eltulajdonítottam, képtelen voltam a józan gondolkodásra! Egyre dühösebben vizsgáltam át a mappákat, és már a hányinger kerülgetett. Bikinis lányok, ázsiai tini lányok, tini lányok bikiniben, keleti erotika, paradicsom Saint Tropez – ban, és még sorolhatnám, miféle képsorozatok tárulkoztak elém. Valószínűleg imádja a nőket, és a mocskos dolgokat. Na de ennyire? Több ezernyi kép, rengeteg videó... gusztustalan ez az alak! Viszont találtam egy mappát, aminek a képeit mégiscsak végignéztem, csak úgy, kíváncsiságból. A nővérével volt a legtöbb képen, de találtam olyat is, amin a Kate nevű pincérnő is szerepelt. Továbbá még egy hasonlóan fiatal férfi, és egy még fiatalabbnak tűnő lány is. Biztosan ők a barátaik. Különféle klubokban, bárokban csinálhatták a képeket, de volt köztük kerti sütögetés is. Nagyon szerethetnek bulizni, mert iszonyatosan sok kép volt, de én mindet végignéztem. Az egyiken viszont megakadt a szemem. Régebbi lehetett a többinél, mert még gyerekesebb volt Andy mosolya. Talán még tinédzserkorában készülhetett. Egy lányt ölelt, és sugárzott róluk a boldogság. A lány szeplős volt, haja répa vörös, hullámos. A barátnője lehetett. Ez az egy kép van róla, a többin nem szerepelt. Nagyon szerethette, ha ezt az egy képet megtartotta róla. Vagy csak elfelejtette kitörölni. Nem csodálkozom azon sem, ha a lány hagyta ott. Elviselhetetlen az az alak! Förtelmes! Dühöm átváltott mélabúba. Nem találtam semmit. Hiábavaló volt minden igyekezetem. Feleslegesen loptam el a laptopot. Minél előbb meg kell tőle szabadulnom. Úgy döntöttem, holnap még egyszer átnézem, és utána kidobom a legközelebbi kukába. Természetesen az ujjlenyomatokat letörlöm róla. Későre járt, Jake – ről még mindig nem tudok semmit. Fogalmam sincs, meddig tart még ez az éjszakai tárgyalások sorozata. Gyűlölöm a céget, ahol dolgozik. Agyonhajszolják. Alig vagyunk együtt. Pedig én már titkon az esküvőnket tervezgetem. Az lesz életem legszebb napja! Ott állok majd fehér ruhában, körülöttem mindenki boldog, de a legboldogabb mégiscsak én leszek! És Jake. Elmegyünk majd nászútra! Csak mi ketten, távol a város zajától. Egy szép, csendes helyre szeretnék menni. Se telefon, se internet, senki sem zavarhat meg minket! És boldogok leszünk, nagyon-nagyon! El is aludtam a nagy fantáziálásban. Arra riadtam fel, hogy Jake bebújik mellém az ágyba. Mellkasára hajtottam fejem, hallgattam a szívverését. Bocsánatot kért. Megígérte, hogy mindent bepótolunk. Jó lett volna felhozni neki, miről is álmodoztam, de nem akartam még jobban lefárasztani. Csókolóztunk egyet, végül mindketten mély álomba merültünk. Másnap kivételesen otthon reggeliztünk, Jake szokatlanul ráérős volt. Korábban kelt, mint én, leszaladt reggeliért, és én mire felébredtem, összeszedtem magam, a konyhában az asztal már tele volt pakolva mindenféle finomsággal. Friss kávé gőzölgött a kedvenc csészéinkben, boldogan kortyoltam. Jake rám mosolygott.
YOU ARE READING
Scarlet Falls
Mystery / ThrillerSharon, a nagyvárosi, fiatal újságírónő munkája kapcsán csöppen a különös városkába, Scarlet Fallsba. Hamarosan új barátokra tesz szert, akik szabad elveik szerint élnek, fittyet hányva a szabályokra, az illemre. Sharon számára egyre vonzóbb Scarlet...