"Şimdi biraz daha yaklaşmanızı istiyoruz arkadaşlar. Bu sefer daha samimi daha içten bir an yakalamamız gerekiyor."
Yönetmenin uyarısıyla kollarımı sıkıca kendine saran mavilere çevirdim bakışlarımı. Şu an aramızda sadece ufacık bir mesafe varken biraz da yaklaşırsak neredeyse dudaklarımız birbirine değecekti. Kalbim bu sahneyi tamamlayamayacakmışım hissiyle dolup taşarken yavaşca gözlerimi kapattım. Yapabilirdim, çünkü başka çarem yoktu. Gözlerimi açtığımda Tolga'nın yavaşça kulağıma eğildiğini fark ettim.
"Merak etme, halledeceğiz." dedi gülümseyerek.
Gülüşüne gülümseyerek karşılık verdim. Tek sözüyle beni kendime döndürebiliyordu bu adam. Nasıl bir lütuftu bu..
"HAZIR.. 1.. 2.. 3.. OYUN!"
Hocanın komutuyla kendime gelerek birazdan peş peşe dizeceğim replikleri kafamda topladım ve Tolga'nın konuşması bittikten sonra ben başladım cümleye.
"Hazır mıyım bilmiyorum.. Yeni bir aşk yeni bir insan.."
Baş parmağını dudağımın kenarında gezdirerek hafifçe bana yaklaştı. Tanrım, kalbimin pat diye patlayacağı sahneye adım adım yaklaşıyorduk.
"Sana aşık oldum, ve inan bu cümleleri sarf etmen için artık çok geç. Sen ve ben olduğumuz sürece imkansız diye birşey yok benim lügatımda."
İlahi ses tonu karşısında mest oluşumu gözlerimle bağışladım ona. Sıranın ben de olduğunu anladığımda hızla dudaklarımı aralık duran dudaklarıyla birleştirdim. Öyle özlemiştim ki onu böylesine öpmeyi öyle kendine çekiyordu ki kendine bu an beni.
"Bir dakika boyunca asla ayrılmayın arkadaşlar. Montaj için bu sahneyi uzun almamız gerek."
Yönetmenin son söylediğini işitmemle birden dudaklarımın Tolga'nın köpek dişleri tarafından ısırıldığını hissettim. Sanki canımı acıtmayı bilerek istemişti ki bu sefer daha çok asılan ben oldum ve daha hızlı öpmeye başladım onu.
"KEESSTİİK!"
Pat diye ayrıldığımızda elim hemen sızlayan dudaklarıma gitti. Acıyordu ama bunun acısı tatlı bir acıydı sanki. Sanki hiç can acıtmamış gibi.
"Özür dilerim." dedi çakırkeyif bir şekilde gülerken.
"Canımı çok acıttın o nasıl asılmaktır ya.." deyip sertçe vurduğumda kolumdan yakaladı beni.
"Aradan geçen yılların hesabına yaz."
......
Bölüm çok kısa bir zaman da gelicek. Bu arada yeni alsel kurgum nefes nefes'e bir bakın💘