"Demek SarıtaşErçelUyumu FilmOlsun ttsi 1 milyonu geçti ha?"
Rahşan, yarım saattir elindeki telefonundan sonunda başını kaldırıp bana doğru bir kaç cümle savurduğunda istemsizce gülümsedim. Söylediği şeyi o söylemeden önce bilmem sizce de kulağa pek fazla komik gelmiyor muydu?
"Haberim var." deyip kahvemden bir yudum alarak arkama yaslandım.
Gözlerim dışardaki hareketlilikte takılı kalıyor ve üstüne üstlük ilgimin yüzde birini bile önümdeki senaryoyaya veremiyordum. Kafam karışıktı, aklım buhar olmuş uçmaya meyil arıyordu sanki. Ona dair hatırlayadığım her şey beni çıkmazı olmayan bir sokağa doğru yönlendirip bir dahada geri döndüremiyordu.
"Hande?" diye sordu Rahşan.
Sezsizce baktım suratına. Ne de olsa azarlayacak birşey illaki bulurdu öyle değil mi?
"Benim aklımda aylardır gezip dolanan ve bir türlüde sana söylemeyi beceremediğim bir şey var." deyip tam karşıma oturduğunda merakla kaşlarımı çattım.
"Kötü birşey mi oldu yoksa? Yoksa yine o saçma sapan magazin haberlerimi? Aman Rah-"
"Bir film projesi." deyip aniden sözümü kesiverdiğinde ağzım bıcaklanırcasına sesimi kıstım.
"Film projesi mi? İyi de hani film işini biraz erteleyip yolumuzu Siyah İnci'ye adayacaktık?"
Elindeki telefonu sehpanın üstüne umarsızca savurarak heyecanlı bir şekilde karşıma oturdu ve hiç beklemediğim bir anda ellerimi tutuverdi. Bugün kaç kere şaşırabilirdim acaba? Çünkü bu karşımdaki kesinlikle Rahşan olamazdı!
"Bal gibi!" dedi ellerimi elleri arasına sıklaştırırken.
"Bal gibi mi? Rahşan sen iyi misin? Ne bal gibisi? Düzgünce anlatır mısın şunu?"
Ellerimi elleri arasından çekerek dikkatimi ona vermeye çalıştım. Çünkü biraz daha böyle saçmalamaya devam ederse içimdeki tutkallı Hande'nin ortaya çıkması pek zamanımı almayacaktı!
"Hani şu hem Tolga'ya hem sana teklif giden Bal Gibi adlı film projesinden bahsediyorum, hatırladın mı?"
Boğazıma gelen ani yumru karşısında derince yutkundum. Sadece adını duymam bile içimin titremesine neden olan bir adamı neden kendimden soyutlaştırmaya devam ediyordum ki? Aynı onun benim ismimi duyduğunda yaptığı gibi yaparak suratıma anlamsız bir sırıtış atarak Rahşan'a döndüm.
"Evet, hatırlıyorum." dedim keskince.
"Hah! Hatırlamana çok sevindim zaten unuttuğunu da sanmıyordum. Hande ben o film işinin Tolga ve seninle bir daha görüşülmesini istiyorum."
Kulaklarımın duyduklarım karşısında bir alev topuna dönüşmesini hayal etmem normallikten çıkmaya doğru yol alırken derin bir nefes alarak kendime gelmeye çalıştım. Bahsettiği film projesi yaklaşık 6 ay önce gelen bir teklifti ve Tolga'da ben de teklifi reddetmiştik! Üstelik nedenini bile bilmeden! Arayıp söyleme gereksinimini bile göstermeden!
"Tolga o teklifi daha ben bakmadan onaylamamış zaten. Niye kendimi daha fazla onun karşısında basitleştiriyim ki? İstemiyorsa ben de ona bayılmıyorum Rahşan! Lütfen konuyu kapatalım artık!"
Umursamazlığıma sinirlenmiş olacak ki tetikçi bakışlarıyla ayağa kalkarak ellerini dağınık saçlarının arasından geçirdi. Sinirli Bad Girl Rahşan'a adım adım yaklaşıyorduk!
"İnan ki gerçekten çok yoruldum artık Hande! Geleceğin için, önünün parlaması için artık böyle bir adım atman şart! Bu ya Tolgayla ya da başkasıyla, ama olmalı oldurmalısın! Oyunculuğunun, aldığın ödüllerin hakkını göstermen lazım artık! Lütfen silip atmadan önce bir de benim için tekrar düşünsen?"
Haklıydı! Yemin ederim söylediklerinin hepsinde haklıydı! Yapılan yorumları bazen okuyor ve her ne kadar takmamaya çalışsamda bir yanım aynı Rahşan gibi atıyordu. Beni sevenlere zaten saygım sonsuzken bir de bu gelen saçmalıklara böyle bir film projesi gereken en iyi cevaptı ama bir sorun vardı işte! Aslında onunla benim aramda şu 2 yılda yaşanan ve bahsedilen herşeyde bir sorun vardı!
"Tolga!" dedim fısıltıyla. "O bana hala küs Rahşan! Yüzümü bile görmek istemediğine yemin edebilirim!"
"Hah, Tolga'da kimmiş? Yoksa bir zamanların Hande'nin fuçusu olan Tolga'dan mı bahsediyoruz?" dedi alayla karışık.
Gülümseyerek omzuna vurdum.
"Dalga geçmesenee!"
"Tolga sana küs değil Hande, Tolga sana kırgın. Aranızda ne yaşandı ne söylendi bilemem ama Tolga'nın sana çok kırgın olduğunu söyleyebilirim. Dünden meraklısı gibi olmasın ama bir de onunla yüz yüze konuşmayı denesen? Hayranların için Hande? Geleceğin, sizin için yanıp tutuşan, bazen sırf aynı ödül törenlerinde birbirinizi gördüğünüz için delirip uçuşan hayranlarınız için?"
Gözümden akacak umarsız yaşı elimin tersiyle silerek ayağa kalktım.
"Biraz yalnız kalabilir miyim? Sayende aklım fazlasıyla karıştı da birşeyleri toparlamam gerek."
Rahşan, halimden anlamış olacak ki bana doğru son kez gülümseyerek odadan çıktı. Geride ben ve çorba aklımı umursamayarak.
.........
Selam! Ben de yeni kurgular bitmez demişmiydim? Çok farklı bir HanTol kurgusuyla karşınızdayım. Herşey benim hayal gücümden unutmayalım ve ona göre yorumlayalım. Bölümler en kısa zamanda sizlerle :)))) Tabi tutulursaaaaa :))