0.1

1.5K 119 83
                                    

6 Ay Önce..

Tolga, uzandığı koltuğuna sırtını biraz daha yaymaya çalışarak daha rahat bir pozisyona girmeye çalıştı, çünkü eğer bu şekil yatmazsa biliyordu ki sırtındaki ağrıları hiçbir türlü atamazdı. En son yaşadığı ağrı Söz'ün çekimleri sırasında oluşmuştu ve hala da o ağrıyı çekmekle meşguldü. Uyku hasretinden buğulanmış gözlerini tam kapatmak için harekete geçecekti ki telefonundan çıkan bildirim sesiyle homurdanarak gözlerini açtı. Biliyordu, eğer o mesajı cevaplamazsa devamı elbet gelecekti! Yavaşça yerinden doğrularak sehpanın üstündeki telefonunu eline aldı. Gelen mesaj yapım şirketindendi ve içeriğinde de aylardır merakla beklediği sinema filminin senaryosu yazıyordu. Tolga, büyük bir heyecanla -sırtındaki ağrının zerresini umursamayarak- ayağa kalktı ve tüm alıcıgözlülüğüyle gelen mesajı okumaya başladı.

Proje adı: Bal Gibi

Projeden sorumlu yapım şirketi: Artİstanbul

Oyuncu Kadrosu:

Özgü Kaya-Serhat Teoman

Bige Önal-Aras Bulut İynemli

Su Kutlu-Deniz Baysal

Alperen Duymaz-Kerem Bursin

Beren Saat-Kıvanç Tatlıtuğ

Emre Kınay-Kadir İnanır

HANDE ERÇEL (BAŞROL)

TOLGA SARITAŞ (BAŞROL)

Listenin sonu geriye kalan yardımcı oyuncular, yan başrollerle devam ederken Tolga'nın mavi irisleri sadece başrol kısmındaki Hande Erçel kısmında takılı kalmıştı. Derince yutkundu ve ardından elindeki telefonu daha da sıkmaya başladı. İçinin birden bire böyle tökezlemesi iyiye mi işaretti sahi? Telefonu sinirle yatağın üstüne attı ve bedenini karanlık gökyüzüne çevirdi. Sahi ne kadar olmuştu onu görmeyeli? Düşündü Tolga. Hande'ye ait ne varsa aklında olan herşeyi düşündü. Sonra en son ne zaman görüştüğü geldi aklına. Geçen senenin 26 Eylül'ünde -hayranlara göre dünya kot ceket gününde- doya doya görmüştü onu. O günün ne konuşulduğu, Hande'nin üstünde neyin olduğuna kadar herşeyi hatırlıyordu Tolga. Unutmak mümkün mü dedi kendi kendine? Ona dair hiçbirşeyi ne unutmuştu ne de unutacaktı.. Hande onun için hep özel hep güzel kalacaktı..

.....

"Tolga gerçekten onaylamamışmı teklifi? Üstelik beni arama zahmetinde bile bulunmadan?"

Rahşan, Bal Gibi adlı sinema filminin sözleşme kağıtlarını büyük bir nefretle yırtması için Hande'ye uzattı.

"Al, yırt. Tüm nefretinle tüm öfkenle yırt bu kağıtları. Belki için açılır."

Hande, Rahşan'a delici bakışlarından bir tanesini yollayarak tüm sinirliliğiyle kağıtları yırtmaya başladı. Hande bu filme çok önem vermişti. Oyuncu kadrosundan konusuna kadar herşeyi bu kadar mükemmelken Tolga'nın onu arama zahmetinde bile bulunmadan teklifi iptal etmesi onu belkide çok kırmıştı da ki bu kağıtları hışır hışır yırtmasından da belli oluyordu da.

"O hep keçiydi Hande, bunu en iyi sen biliyorsun."

Hande, kağıtlarla işini bitirdiğinde az önceki yerine tekrar oturarak Rahşan'a doğru döndü.

"Bilmez miyim? Bu keçiliği yüzünden az çekmedim ben ondan.." deyip yakmak için bir dal sigaraya uzanacaktı ki Rahşan kolunu tutarak sigarayı almasını engelledi.

Bal GibiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin