Atunci când vă pierdeți într-o pădure.
Renjun
Era foarte calm, doar stătea jos pe iarbă și aștepta ca tu să te liniștești. Nu se putea concentra cu gălăgia pe care gura ta o provoca.
- De ce stai cu burta la soare în loc să cauți o ieșire- îi întrerupi tu meditația
- Dacă nu ai mai țipa ca ultima disperată, poate chiar aș găsi ieșirea aia nenorocită.
Jeno
Acum că suntem singuri...
- Nu- l-ai întrerupt tu, fără ca măcar să-i dai o șansă să-și termine fraza.
- Nici nu m-ai lăsat să termin.
- Nu facem sex acum.
El a râs, ce altceva să facă, la ce chestii scoteai pe gură.
- Voiam să-ți spun că îmi este dor de Jaemin, dar dacă ai chef să ne tăvălim pe iarbă nu zic nu- îți spune și dă din sprâncene.
- Dacă îți este atât de dor de Jaemin, atunci du-te și tăvălește-te cu el pe iarbă. Stai, nu poți pentru că suntem blocați în pădure.
Haechan
Se urcase într-un copac crezând că dacă se află la o anumită înălțime poate vedea clădirile, dar nu vedea altceva decât copaci, mulți copaci.
- Se pare că înnoptăm în seara asta aici- îți spune cu o nepăsare în glas.
- În pădure nu există hârtie igienică.
- Mergem acasă.
Jaemin
Se săturase până peste cap de țipetele tale după ajutor. Tot ce era posibil să aduci, nu erau ajutoare și un posibil urs flămând.
S-a îndepărtat de tine tot mai mult.- Unde te duci- strigi tu după el
- Să caut ieșirea și fără tine.
Chenle
Era mai speriat decât erai tu, se urcase în cârca ta doar pentru că o gânganie se așezase pe nasul lui.
- Dăte jos Chenle, ești greu.
- Nu mă dau jos până nu văd autostrada.
Jisung
- Avem totuși ce să mâncăm în seara asta?
Asta era singura lui frământare. Că v-ați pierdut într-o pădure, nu. Că este posibil să vă mănânce lupii, nu. Lui îi era foame.