[28] NCT U

716 28 28
                                    

Atunci când le atingi membrul din greșeală sau nu.

Taeyong

Erai la o cină la un restaurant cu familia Lee. Tu și cu proaspătul tău logodnic erați așezați unul lângă celălalt la masă, pe când părinții lui erau pe partea cealaltă a mesei. Din neatenție furculița îți scăpase dintre degetele-i fine si ricosase pe covorul de un roșu vișiniu. Te-ai aplecat ca să o poți lua. Rochia neagră cu paiete îți arăta spatele în toată splendoarea lui. Și-a pus pâna pe umerii tăi și a tras o linie imaginară pe coloană până la fund. Te-ai speriat și te-ai ridicat repede punând fără să vrei mâna pe membrul lui îmbrăcat. A scrancit în surprindere și ți-a aruncat o privire mirată. I-ai răspuns cu un zâmbet dulce, ce din păcate l-a făcut să se excite. Ți-a ordonat din priviri să-l ajuți. Ai oftat și ai lăsat tacîmurile pe masă și te-ai scuzat pentru a merge la baie. După două minute și Taeyong se scuză să meargă până la baie, destinația sa fiind de fapt baia fetelor. A intrat și te-a surprins uitându-te în oglinda mare. A venit prin spate, dând părul ondulat de pe umerii tăi pentru a ți-i săruta, mâinile lui masand cu grijă talia ta.

 A venit prin spate, dând părul ondulat de pe umerii tăi pentru a ți-i săruta, mâinile lui masand cu grijă talia ta

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Doyoung

Amândoi erați așezați pe salteaua pufoasă a patului, înveliți cu cea mai călduroasă pătură și cu un film romantic derulând pe ecranul laptopului vostru. Tu erai cea mai atentă la film, băgând în tine floricele cu cașcaval. Din greșeală ți-au scăpat câteva din mână ajungând undeva sub pătură. Ai băgat mâna în căutarea lor, dar în schimb ai dat de ceva tare. Ți-ai retras imediat mâna când ai auzit geamătul iubitului tău.

"N/T, așa nerăbdătoare ești?" Te întreabă, deja ochii lui scanând întreg corpul tău.

Ai încercat să-i explici că îți căutai floricelele, parcă el nu știa de asta, dar a preferat să nu te mai asculte și să treacă direct la acțiune. Atunci când atingi dragonul, îl și trezești.

Jaehyun

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Jaehyun

Tu venise-i de la alergat si erai udă toată. Jaehyun, era pe canapeaua din living si se holba la ecranul telefonului, de când, nici el nu mai știe. Când ți-a auzit vocea nici nu s-a clintit să îndepărteze telefonul de ochi. Te-ai trântit lângă el și picioarele ți le-ai pus în poala lui, de la viteza prea mare, atingând agresiv punctul lui sensibil. Te-ai ridicat repede si voiai să faci ceva ca să-i treacă durerea, dar nu aveai ce.

 ɴᴄᴛ ʀᴇᴀᴄᴛɪᴏɴs ✓Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum