Atunci când îți dau mesaj după doi ani de la despărțirea voastră.
Renjun
La început ați tratat relația voastră ca pe o joacă. Erați cei mai buni prieteni încă din clasa a 7a și niciodată nu l-ai văzut ca un potențial iubit. Dar niciodată nu ai întâlnit relații de prietenie între un băiat și o fata, o relație atât de strânsă, ți se părea suspect. Ai inceput să-i întrebi prietenii și ți-ai dat seama că te vorbește de bine, cuvinte de admirație, unele pe care ar trebui să le spună un iubit. Și atunci ați încercat să formați un cuplu, amândoi făcând câte un pas în față. Nu v-ați gândit la consecințe "dacă nu o să reziste?" "dacă nu v-om mai vorbi niciodată?" După doi ani amândoi v-ați dat seama că ceva în inima voastră lipsește, o bucată ce a rămas nevindecată. Două luni de relație nu au fost de ajuns ca dragostea voastră să se consume. Amândurora vă era dor, dar doar el a avut curajul să îți trimită mesaj și tu să accepți bucuroasă încă o șansă la o prietenie, măcar atât.
JenoEl a încercat la început să pună mult suflet în relația voastră, chiar pentru amândoi. Erai sceptică, flirta cu tine de trei ani și în al patrulea an de liceu ți-a spus dacă ești de acord să formați un cuplu. Este adevărat că nu l-ai considerat niciodată un băiat urât, chiar era frumos și în unele cazuri chiar erai vrăjită de acea privire, acea privire ce o folosea cu toate fetele, exact. Schimba iubitele ca pe șosete, dar tot la tine venea. El nu înțelegea că acțiunile lui îi pot face rău. Ți-a propus de atâtea ori să fiți împreună tu picând în plasa lui de cuvinte drăguțe, dar după o săptămână ai pus piciorul în prag și i-ai dat papucii. Nu acceptai să fie cu tine și totuși, el să nu-și fi rezolvat problemele cu fostele. Fiecare a mers pe drumul lui de atunci, au trecut doi ani și nu știați nimic unul de celălalt. Până într-o zi ce primești o cerere de urmărire de la băiatul ce nu credeai că o să-l mai vezi vreodată. Imediat după a sosit și mesajul rapid și răspunsul la el a sosit la fel de rapid pentru că îți era oarecum dor și voiai să pleci cu dreptul.
Haechan
Te văzuse acum câteva zile într-o cafenea și nu a putut să creadă cât de bună te-ai făcut în cursul acestor doi ani. A fost cu tine pentru intelectualul tău, erai foarte deșteaptă și el iubea asta la tine, nu i-a păsat de fizic, dar acum regretă amarnic că s-a despărțit de tine. Și normal că a încercat să treacă peste, dar doar a încercat. Ți-a dat mesaj când a simțit că trebuie să vorbească cu tine și spre surprinderea lui i-ai răspuns și încet ați început să vă povestiți amintirile ce au fost făcute de când v-ați despărțit.