Atunci când îi găsești masturbându-se.
Hendery
Ai intrat in cameră fericită, vrând să-i povestești iubitului tău ce-ai făcut azi, dar expresia feței s-a schimbat într-una surprinsă.
"Baby?" Te strigă în șoaptă încă având mâna pe membrul său
"Da?"
"Mă ajuți ?" Întreabă el gafaind
"Am intrat, te-am văzut ș-am plecat"
Kun
Ai dat peste el făcând ce făcând în baie, stând în genunchi, cu capul dat pe spate și membrul lui fiind foarte roșu. Ai înghițit în sec la ce priveliște se afla în fața ta. Ai vrut să pleci, dar privirea ta pe corpul lui l-a excitat foarte tare. Te-a implorat să-l ajuți si tu știai că dacă nu acceptaiceva rău s-ar fi întâmplat după.
Lucas
Nu erai acasă și asta îl întrista mai ales în astfel de situații,când capul de jos s-a trezit cu gândul la tine. Te-a sunat ca să-ți audă vocea și l-ai simțit, l-ai simțit cum respiratiile lui deveneau mai grele cu fiecare cuvânt rostit de tine și puteai jura că a scos un geamăt când i-ai spus că îl iubești. Te-ai prins ce făcea acasă, dar nu puteai să-i faci sau să-i spui nimic, ar fi făcut tot posibilul după să pari confuză în ceea ce-ai auzit.
Ten
Ai deschis ușa camerei și la fel de repede ai și inchis o. I-ai auzit strigătele de ajutor, dar ai ales să nu mai dai ochii cu el până nu-și termină ce a început.
WinWin
Nu mai încercase asta până acum, era prima dată pentru el și se simțea pe de-o parte amăgit pentru că nu erai tu cea care îi ofereai plăcere dar se simțea bine pentru că era mai excitat ca niciodată. Ți-a auzit glasul și a încercat să se acopere dar a fost prea târziu, îl vazuse-i în toată splendoarea.
"Dacă tot ești aici, nu vrei să mă ajuți?"
Xiaojun
A avut o zi grea, te voia pe tine ca să-l calmezi, dar te credea prea inocentă pentru a încerca chestii sexuale intense cu tine. A preferat să se ajute de mână pentru a scăpa de stres, fix tu mâță blândă ai intrat în cameră, amândoi v-ați blocat o lungă perioadă de timp. Te-ai apropiat de el și l-ai rugat din priviri dacă poți continua tu. Se pare că nu erai așa inocentă pe cât credea.
Yangyang
Era un frustrat sexual? Nu chiar. El doar ți-a folosit unul dintre plusuri pentru a se descărca. Nu e vina lui, mirosea a tine. L-ai prins în punctul culminant și te-ai supărat rău pe el. Micul tău pluș era murdar. Mașina de spălat înlătura murdăria, dar nu și imaginile din mintea ta.
M-am simțit ciudat scriind acest capitol, sincer. Nu-s genul de a scrie capitole cu tentă sexuală, doar să citesc, dacă e.