Atunci când sunt excitați și nu vrei să-i ajuți
Taeyong
L-ai văzut cum se foia pe scaunul din dreapta ta, nu-ți venea să crezi că se poate excita chiar așa din orice. Putea totuși să se abțină, erai la o cină cu familia ta și el și-a găsit un moment bun pentru o problemă. L-ai ignorat toată seara, chiar dacă îți implora din priviri să-l ajuți, ai preferat să-l ignori. Să se învețe minte dacă viitoare când și tu ai asemenea probleme, iar el se face că plouă.
TaeilMereu a fost modul de tace și face în cuplul vostru, nu i-a fost niciodată rușine să vorbească cu tine cele mai jenante sau rușinoase lucruri. Dar faptul că s-a excitat atunci când o bucată din fursecul pe care tu ai vrut să-l mănânci ți-a picat între sâni, nu a putut să ți-o spună. Să facă el asta, să îți spună "baby, hai în cameră că am o problemă" clar nu era pe lista lui. A preferat să se scuze și să fugă repede în baie, rezolvându-și singur problema.
Johnny
Faptul că i-ai sărit în brațe și picioarele tale au înconjurat talia lui și că feminitatea ta i-a atins punctul sensibil, l-a făcut să înnebunească. Ai simțit din prima cum zona ta intimă este presată de membrul lui ce creștea vizibil tot mai mult în pantalonii lui. L-ai sărutat fugitiv pe buze și te-ai dat jos din brațele lui spunându-i să rezolve problema aia de unul singur.