Atunci când vă certați
Renjun
A preferat să nu-și pună mintea cu tine. Erai prea geloasă din lucrurile mărunte pe care le observai la el. Îți plăcea să-l cerți, să-i scoți ochii și să-l faci să se simtă prost de anumite lucruri, iar el așa nu mai poate trăi. Ți-a spus cu frumosul că are și aveți nevoie de o pauză în relația voastră. El să scape puțin de stres și tu să scapi de acea gelozie ce incepe sa se agraveze.
Jeno
Te văzuse la o masă în interiorul unei cofetării cu un alt băiat, așa supărat a fost pe tine în ziua aia. A stat și te-a privit cum îi zâmbeai și la final cum l-ai luat în brațe. A ajuns acasă înaintea ta și te aștepta și pe tine sa apari. Ușa se auzise într-un sfârșit și atunci s-a întâmplat, pentru prima dată erai pusă la un interogatoriu de către iubitul tău. Dar l-ai trecut cu brio, i-ai demonstrat că nu era decât un simplu amic și că ar trebui să nu mai fie gelos din orice lucru mărunt.
Haechan
V-ați certat din cauza unui șervețel nazal, exact. Ți-a spus că i s-a murdărit pantofii și are nevoie de un șervețel. I-ai înmânat pachetul și în loc să ia unul așa cum ți-a spus, el a folosit două doar pentru a șterge o mică pată de noroi. I-ai explicat că în viață trebuie să muncești pentru unele lucruri și că nu ar trebui să mai fie atât de risipitor, dar Haechan este Haechan. Dacă ar fi vrut, ar fi putut consuma un întreg pachetul de șervețele. *Întâmplare reală intre mine și soția mea, sunt o zgârcită*
Jaemin
Un lucru aproape banal să vă certați pe motivul "cine scrie mai frumos". Cine mai scrie in ziua de astăzi mesaje pe hârtie? Aparent, voi. Lipiți zilnic bilețele pe frigider cu ce sarcini are fiecare pentru ca locuința în care stați să nu fie un dezastru. Amândoi v-ați plâns că nu înțelegeți scrisul unul celuilalt. Dar Jaemin fiind un pic mai matur a spus că data viitoare îți va scrie pe telefon ca să nu mai existe neplăceri.
Chenle
Sunteți un cuplu foarte organizat și vă place ca viața voastră să fie organizată, dar este o problemă atunci când uiți cine trebuie să dea cu aspiratorul în cameră și să șteargă praful după mobilă. Inițial Chenle credea că este rândul tău, că el a fost dată trecută la rând, dar nu era așa. Și cum amândoi sunteți foarte încăpățânați, ați lăsat totul așa până unul din voi va ceda.
Jisung
Jisung este o persoană foarte posesivă și geloasă, știai asta, dar n-ai crezut că poate fi atât de gelos și posesiv. Îți face mereu crize de gelozie când te întâlnești cu fostul. Este ceva normal, totuși sunteți vecini, nu vă puteți ignora la nesfârșit. I-ai spus că ai nevoie de liniște, de o persoană calmă în viața ta și că fostul tău era așa. Asta l-a făcut pe Jisung să clocotească, acum îi compari? Ți-a spus că poate fi cea mai pacifistă persoană din lume dacă își dorește. Așa ați ajuns să faceți un pariu pe care oricum tu îl vei câștiga, dar măcar te vei alege cu câteva zile de liniște.