Atunci când trebuie să-ți întâlnească părinții.
Hendery
Ca orice băiat când trebuie să întâlnească părinții fetei existau acele emoții. Se gândea dacă nu va face o primă impresie bună și tu nu vei mai vrea sau nu vei mai fi lăsată să-l vezi. Dar până la finalul serii iubitul tău ți-a făcut părinții să zâmbească la glumele lui și în casă a fost o atmosferă liniștită.
Kun
Voia să-ți impresioneze părinții cum nu a mai făcut un iubit niciodată. La întâlnirea de familie el a adus de acasă un platou cu pui gătit în stil asiatic, făcut chiar de el. Cu asta a mers la sigur și chiar a fost rugat de către mama ta să-i dea și ei rețeta.
Lucas
Te îmbrăcase-i lejer și așa i-ai indicat și iubitului tău să o facă. Era doar o întâlnire cu părinții tăi, nu cu președintele Americii. Dar de emoții Lucas transpirase foarte mult dinainte să sune la ușă. Se vedea tristețea în fața lui, nu-i plăcea că are așa emoții. Un munte de om s-a înmuiat imediat în brațele tale. I-ai oferit cea mai mare îmbrățișare și i-ai dat încredere că totul va fi bine.
Ten
Se îmbrăcase la patru ace, își dăduse cu foarte mult fixativ ca părul să stea împărțit în două și exagerase puțin- puțin mai mult cu parfumul. Cumpărase chiar și un buchet de trandafiri roșii ca sângele pentru a-ți impresiona mama și avea de gând să-i arate tatălui tău că nu este doar frumos, dar și cunoscător în domeniul sportului.
WinWin
El era o mogâldeață de om. Cum să nu-l iubească părinții tăi. Ba chiar îi ofereau lui mai multe îmbrățișări și pupicuri pe obraz cum n-ai primit tu în toți anii ăștia.
Xiaojun
Se afla la masă și încerca să rămână calm la tot interogatoriul la care a fost pus de către părinții tăi. Zâmbea mereu pentru a arăta că n-are emoții și nu se teme să răspundă cu sinceritate la întrebările puse în special de tatăl tău.
( și aveam un gif care se potrivea atât de bine cu ce-am scris mai sus, dar wattpad îi rău)
Yangyang
El era sufletul 'petrecerii'. Era atât de deschis cu părinții tăi și mamei tale deja i se părea băiatul perfect. Chiar ți-a spus șoptit la ureche să nu-l părăsești vreodată.
Am avut un strop de ezitare la acest capitol, având în vedere că nu sunt suficiente informații despre membrii cei noi pentru a-mi crea o părere despre comportamentul lor.