Atunci când îi vezi că îți poartă hainele/încălțările.
Atenție, capitol lung 1070 de cuvinte. Sper să nu vi se pară prea mult.
Taeyong
Intrai pe ușa de la intrare și te-ai oprit în mijlocul livingului atunci când ți-ai văzut iubitul purtând tricoul tău roz cu Miki Mouse.
"O întrebare, de ce îmi porți tricoul?" L-ai întrebat vizibil confuză
"Nu este tricoul tău, este al meu"
"Din câte știu am unul exact la fel"
"Știu că este tricoul tău preferat, așa că mi-am luat și eu unul. Să fim la fel, chiar dacă roz nu-i punctul meu forte"
" Spune băiatul care este roz în cap"
Doyoung
Erai în baie și strigai de câteva minute la Doyoung să-ți aducă niște haine, dar tot ce-ai primit ca răspuns a fost tăcere. Ți-ai pus prosopul care era destul de mic pentru a-ți putea acoperi tot corpul și ai ieșit din baie. La vedea iubitului tău care era la o ședință foto în oglindă purtând puloverul tău violet cu pisicuțe, te-ai dat încet în spate și ai ales să stai acolo până când aveai de gând să te plictisești.
Jaehyun
Tocmai veneai de la părinții tăi, gata să îți iei în brațe iepurașul. Nu au trecut mai mult de cinci ore de când v-ați văzut ultima dată, dar gândul că nu ești lângă el te făcea să plângi. Ajungi în casă și îți vezi iepurașul pe canapeaua din living uitându-se la meci. Nici măcar nu te bagă în seamă, este prea ocupat să bage în el floricele de porumb. Ți-a atras atenția treningul gri pe care îl purta, era al tău. Era ușor să-ți dai seama, pe el treningul ăla crăpa, tu fiind mult mai mică decât el. Te-ai așezat lângă el și te-ai uitat la hainele tale purtate de el, erau pline de ulei.
"Jaehyun, de ce îmi porți hainele?"
"Nu am vrut să le murdăresc pe ale mele"
Asta explica de ce sunt pline de ulei- ai gândit și te-ai ridicat de lângă el pentru a te duce oriunde altundeva.