[18] WAYV

781 27 8
                                    

Atunci când vor să te sărute normal sau pentru prima dată.

Hendery

Se afla la o florărie pentru a-ți cumpăra cel mai frumos buchet de margarete. Nu era o zi specială, așa a simțit el să-ți facă acest cadou. Ajuns acasă, te vede într-o rochie înflorată, potrivită pentru acest sezon călduros. Te ia în brațe și îți oferă buchetul ce se potrivea cu ținuta. I-ai zâmbit când ai văzut florile tale preferate și l-ai luat in brațe. I-ai mulțumit, i-ai spus că este cel mai bun iubit. Și când ai vrut să te duci sa cauți o vază în care să le pui, te-a tras de mână și și-a arătat obrazul. Trebuia să fie și el răsplătit, dar această surpriză nu se răsplătea doar cu un singur pupic pe obraz. I-ai întors capul și l-ai sărutat fugitiv pe buze, după dispărând în viteză de lângă el. Încă era în acea poziție, aplecat și roșu în obraji, primul vostru sărut a fost scurt dar electrizant. Voia să mai repete asta cu tine.

 Voia să mai repete asta cu tine

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Kun

Vă aflați amândoi pe o bancă în parc, era o întâlnire? Nu știai pentru că n-ai mai avut una până acum. Totuși, fericirea se ținea pe chipurile voastre, totul din jurul vostru era viu și colorat. Când v-ați ridicat să plecați, un cățeluș scăpat de nicăieri va înconjurat cu zgarda picioarele. Erați blocați și apropiați cum n-ați mai fost până acum. V-ați intersectat privirile și spațiul dintre voi devenea tot mai mic. Atunci s-a întâmplat, primul vostru sărut, nu era unul franțuzesc, dar era plin de iubire. Cred că amândoi ați așteptat acest moment de mult timp.

 Cred că amândoi ați așteptat acest moment de mult timp

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Lucas

Te aștepta pe canapea îmbrăcat într-un trening gri și bătând agresiv din picior. Voia să te întorci mai devreme de la cumpărături ca să-ți spună ceva. Ce voia să-ți spună? Nimic, avea de gând să născocească ceva pentru a te săruta. Două luni de relație și el încă nu ți-a gustat buzele, se simțea ca un cățel în cușcă cu osul lângă el, dar neputând ajunge îndeajuns de mult ca să-l apuce. Aude ușa și se repede la tine, te cuprinde cu mâinile lui și te trage într-un sărut în care erau implicate multe sentimente. A incercat să îl transforme într-unul franțuzesc, dar palma ce a venit pe nepregătite lipită de ceafa lui, l-a oprit din a mai incerca și altceva.

 ɴᴄᴛ ʀᴇᴀᴄᴛɪᴏɴs ✓Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum