Atunci când îți găsesc jucăria sexuală.
Hendery
El își reorganiza garderoba. Venea sezonul ploios și răcoros și a spus că nu mai trebuie să stea așa mult la mânecă scurtă. Cum aranja el fiecare bluză pentru a o pune în dulap acolo unde îi este locul, a dat peste ceva tare, dar moale în același timp. S-a speriat la început, bineînțeles, nu înțelegea ce caută așa ceva în dulapul vostru. A lui sigur nu era, nu își cumpărase așa ceva pentru a se penetra singur, deci a ta era. Voia să te sune acum sau să aștepte până ajungi acasă, dar a preferat să o ascundă și să te prindă în momentul când ai nevoie de ea.
Kun
Cum stătea el frumos în pat încercând să citească ceva ce comandase de pe net te aude pe tine cum îi strigi numele, rugându-l să îți aducă niște pijamale pentru că uitasei. A deschis dulapul tău și și-a băgat mâna până în fund pentru a da de niște haine mai confortabile, dar în schimb a dat de ceva cu puf și metal. A scos obiectul afară și a realizat că ținea în mână o pereche de cătușe cu puf roz. Tu așteptând prea mult în baie după el, ți-ai înfășurat un prosop care era destul de mic și nu reușea să-ți acopere întreg corpul și ai ieșit din baie. I-ai atras atenția și el s-a întors spre tine ținând în mână cătușile pe care le-ai cumpărat acum ceva timp. Te-ai înroșit și ai incercat să-i explici că nu ai pe nimeni și că nu le-ai folosit pe nimeni. În schimb Kun te-a trântit în pat, a îndepărtat prosopul care îl împiedica să îți vadă corpul gol și ți-a legat mâinile de pat cu perechea de cătușe.
"- Să vedem cât de rezistente sunt, N/T" ți-a spus înainte de a-ți oferi plăcere dar și amăgire în acea seară.
Lucas
Venise de la sală și doar ce își făcuse un duș rapid. Tu erai în bucătărie, îi pregăteai o gustare. El voia să se îmbrace în ceva lejer, voia tricoul larg și alb care se simțea cel mai bine în el și el se afla de fiecare dată în dulapul tău. S-a aplecat pentru a ajunge la ultimul raft și se uita după tricoul ce îi aparținea lui, dar în schimb sub haine se ascundea un vibrator. Se scărpina în cap stânjenit de situația în care a intrat. Nu înțelegea de ce folosești asta, când el are tot ce ai nevoie, era și nervos pe deoparte. Ai intrat în cameră fix când el voia să iasă. I-ai zâmbit dulce, dar zâmbetul ți-a dispărut odată ce-ai văzut ce ține în mână.