Kirishima x Reader

8.3K 169 43
                                    

                      Twoja postać

Mieszkam z rodzicami i bratem młodszym w wieku 5 lat. Uwielbiamy wspólne aktywności fizyczne. Moją mocą jest sprint. Biegam szybko jak gepard! Mój brat też ma sprint i uczę go kontrolować tą moc.

               Pierwsze spotkanie

Biegłam do szkoły. To mój pierwszy dzień w UA!  Nie mogę się doczekać! Byłam 35 min przed dzwonkiem. Zobaczyłam że cała szatnia jest pusta więc postanowiłam poczekać na resztę. Nagle do szatni wbiegł czerwonowłosy chłopak z rozpiętą kurtką , wysuniętą ze spodni koszulą i źle zapiętym krawatem. Spojżał na mnie przerażony.
- Co ty tu jeszcze robisz?! Jest 9:15 !! Już jesteśmy spóźnieni na lekcje!! Szybko się ubrał a ja go złapałam za ramię.
-Uspokoj się! Dopiero za 30 min są lekcje!
-Jak to?!
Wyciągnęłam telefon pokazując godzinę  ,wskazałam jeszcze na zegar w szatni by go upewnić.
-Zegarek śpi mi chyba jeszcze po wakacju? Uchhh... Już się bałem. Wybacz że tak zareagowałem emmm..
Patrzył na mnie zdezorientowany.
- (TI TN)
-Miło! Kirishima Eijiro!
Uśmiechnęłam się ciepło.
-Wygląda na to że jesteśmy w tej samej klasie. 1A tak?
Chłopak energicznie kiwnął głową. Po lekcjach okazało się że idziemy w tą samą stronę tylko rozdzielamy się w jednej z alejek. Zaprzyjaśniliśmy się z Eijiro.

             Rozmowa o przeszłości

Eijiro przyszedł do mnie do domu. Gdy tylko weszliśmy przywitał nas mój ojciec i barat. Chiko mój brat spojzał na Kirishime.
-Jestes narzeczonym (TI)?
-Chiko! To mój kolega!
-Oki.
Przytuliłam gluptasa i udaliśmy się do mojego pokoju. Na drzwiach do mojego pokoju było dużo medali.
-Czyje te medale?
Zapytał Kirishima z podziwem.
-Moje.
Uśmiechnęłam się.
- Te wszystkie?!
-Taaak!
Uśmiechnęłam się szerzej.
- ,,2 miejsce bieg z przeszkodami,, ,,3 miejsce w zapasach,, ,,1 miejsce za bieg na czas,, ?! To wszystko twoje?!
-Tak. Jest ich tu 15.
Powiedziałam z dumą.  Weszliśmy do pokoju.
-Zdobywałam medale prawie zawsze czy to za 1 miejsce czy za 3 byłam z tego dumna. Aż do pewnego dnia.
Posmutniałam.
-To znaczy?
Kirishima usiadł na łóżku.
Podałam mu dyplom z  podziękowaniem za wzięcie udziału w wyścigach 2017.
-Złamałam w tedy poważnie całą stopę. Przygniótł mnie bilbord. Miałam całkowicie zmiażdżoną stopę. Potem bałam się brać udział w wyścigach.
-Ale twoja moc to sprint prawda?
-taaak... Z moją stopą jest wszystko dobrze ale boję się wrócić na tor.
Kiri mnie przytulił.

                  Co o tobie myśli

Przez przypadek posłuchałam rozmowę Kirkshimy z Denkim.
- Musisz ją zaprosić na randkę!
- Chciałbym. Ale nie wiem gdzie zaprosić (TI).
- możesz po prostu zapytać.
Uśmiechnęłam się wychodząc zza rogu. Kiri był czerwony jak jego włosy.

         Plan Kirkshimy (Randka)
Kiri zabrał mnie na piknik na plaży a następnie się ścigaliśmy. Oczywiście wygrałam! Później się siłowaliśmy itd. było cudownie! Najlepsza randka w życiu!

              Pierwszy pocałunek

Kiri całuje mnie praktycznie za każdym razem! Nie pamiętam pierwszego pocałunku bo każdy z min jest jak pierwszy pocałunek! Cudowny i nie do zapamiętania!

Kiedy myśli o tobie coś zboczonego.

Wraz z Kirishimą i Chiko spacerowaliśmy na plaży. Nadle Chiko z rozpędu wepchnął mnie do wody. Byłam wściekła. Nawet nie zauważyłam że moja biała bluzka była na tyle przezroczysta że Kiri idealnie widział mój czerwony stanik.
*Perspektywa Kirkshimy
Odrazu się podnieciłem na widok jej piersi. Gdyby nie jej braciszek może coś by się dało zmajstrować. W sumie nie ma dużo ludzi. Już dość! Skup się na czymś innym!!

BNHA x Reader +LemonOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz