a/n + voorstellen

4.7K 58 3
                                    

a/n

hey !! leuk dat jullie dit boek lezen, ik wil even zeggen dat dit boek echt heel onrealistisch is want ja, je wordt niet zomaar opgesloten in een school dus ja... maar ik heb 2 van dit soort boeken gelezen en die vond ik echt super leuk dus vandaar dat ik er zelf ook eentje wilde gaan schrijven. nou veel lees plezier allemaal xx

voorstellen

Lotte: Lotte is 14 ( bijna 15 ) jaar oud en zit in de 3e  klas samen met haar beste vriendin Amy die wel al 15 is. Lotte is niet op haar mondje gevallen en ze is bang voor niets of niemand ( op horror films en spinnen na dan ;) .

Daan: Daan is 17 jaar oud en zit in de 4e klas, eigenlijk al in de 5e maar hij is blijven zitten. Daan is een echte badboy en iedereen kent hem. 

School: ( ja I know dat je een school niet echt kunt voorstellen maar ik wil wel even een beeld er van geven zodat het verhaal iets realistischer over komt ) Oké deze school staat dus midden in een bos en is zeg maar voor "probleem kinderen" eigenlijk is het niet zo want het is een school net als anderen scholen alleen gebruiken ouders dat als excuus om hun kinderen daar op school te doen als ze ze niet meer willen, ze zeggen dat de kinderen niet opvoed baar zijn. Naast de school is een gebouw waar de kinderen slapen en ze mogen in de weekenden naar huis als ze willen maar bijna niemand gaat omdat thuis zitten met ouders die je liever zien gaan dan komen ook niet chill is. Maar in vakanties moeten ze naar huis want dan hebben de docenten zelf ook vakantie.

Haha ik hoop dat jullie het een beetje leuk vinden en dat jullie het snappen, nou super veel lees plezier !! ❤️

shit, we're locked ! { Dutch }Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu