We kijken wel maar aan en hij buigt zich steeds verder naar me toe...
Maar dan wordt er heel hard op de deur gebonsd. Allebei zetten we een stap naar achter. We kijken elkaar even aan en dan loopt ik snel naar de deur toe.
Zodra de deur open is spring Amy boven op me.
"Jij"
"Vieze"
"Vuile"
"Bitch"
Ondertussen slaat ze me met een kussen.
"Hoe"
"Durf"
"Je"
"Zonder"
"Mij"
"Naar"
"De"
"Mac"
"Te"
"GAAN"ik schiet in de lach en duw Amy van me af.
"IK BEN NOG NIET KLAAR" ik verschuil me snel achter Daan, die daar maar verbaasd naar ons staat te kijken.Dit kind is gek in haar hoofd !! Waarom ben ik bevriend met haar ???
Als Amy enigszins gekalmeerd is - en ik uitgelachen ben - sleep ik haar mee naar mijn kamer.
"Amy !!"
"Ja ??"
"Heb je enig idee van wat je zojuist gedaan hebt ?!!"
Ze schud haar hoofd.
"Hij stond op het punt me te zoenen !!!"
"OMG !! HOEE WA... wacht ik heb het verpest hé ?"
Ik knik
"Owh shit...MAAR BETEKENT DIT DAAAAT JE HE...." ik duw snel een kussen in haar gezicht "mmm werrr leukkjkk wind??!"
Zuchtend laat ik me naast haar neer vallen.
"Ik weet het niet... of ik weet het wel maar ik wil niet dat alles opnieuw gebeurd en... OMG IK VIND" ik besef me dat ik aan het schreeuwen ben dus maak ik de rest fluisterend af "ik vind hem leuk...""Ik vind hem leuk"
"Ik vind hem leuk"
Oh my god !!
IK VIND HEM FUCKING LEUK
Amy zit daar maar als een gek te grijnzen maar staat dan op.
"Wat ga je doen ?"
"Ik denk dat ik mijn punt gemaakt heb, je gaat nooit meer zonder mij naar de Mac ennnn ik laat de twee tortelduifjes even alleen"
Voordat ik ook maar iets kan doen rent ze mijn kamer uit "DAG LOT, I LOVE UUU" Schreeuwt ze en dan hoor ik de deur dicht slaan.
Ik zucht, raap al mijn moed bij elkaar en loop dan mijn kamer weer uit.
"Ik...euh... ik weer niet zo goed wat dat moest voorstellen, ze is gewoon een beetje apart"
"Nouja we weten in ieder geval dat als we ooit een keer met een date uit eten gaan dat je geen foto's van het eten naar Amy moet sturen."
"Date ?" Vragend kijk ik hem aan. Niet dat daar veel tijd voor is want binnen een paar seconden ben ik tegen de muur aangeduwd.
"Volgensmij moesten we nog wat afmaken"
Vervolgens duwt hij zijn lippen tegen de mijne. Niet lang daarna open ik mijn mond een stukje en zijn tong dringt zachtjes naar binnen.
Heel even spelen we een dominant spelletje maar uiteindelijk geef ik me over en neemt hij de leiding. Mijn handen hangen losjes om zijn nek en zijn handen rusten op mijn heupen.Als we elkaar dan uiteindelijk loslaten wil hij wat zeggen maar ik leg mijn vinger tegen zijn mond.
"Niks zeggen oké, dit moment is gewoon precies goed en niks mag het verpesten"
"Ik wilde alleen zeggen dat ik dit gemist heb, ik heb jou gemist"
"Ik jou ook" zeg ik zachtjes
Dan is het stil. Daan slaat zijn armen om me heen en houd me een tijdje stevig vast.
Vervolgens tilt hij me op en loopt met mij naar zijn kamer toe en legt me op zijn bed, waarna hij er zelf ook naast komt liggen. Hij slaat zijn armen weer om me heen en trekt me opnieuw dicht tegen zich aan.
"Slaaplekker prinses"
"Slaaplekker"
En zo val ik voor de tweede keer op een dag in Daans armen inslaap.
Vote + comment :)
( Ohja en meld spelfouten a.u.b. ) xx
JE LEEST
shit, we're locked ! { Dutch }
Genç KurguDaan en Lotte zijn tegenpolen, maar wanneer ze dan samen opgesloten worden in school groeit er toch iets tussen hen. Is het dan toch waar dat tegenpolen elkaar aantrekken ? 02-08-2019 - #2 goodgirl 16-08-2019 - #1 goodgirl 03-11-2019 - #3 badboy ...