// Daan //
Ik parkeer de auto zo dicht mogelijk bij onze studenten kamer en stap snel uit. Ik loop naar de ander kant, doe de deur open voor Lotte en til haar uit de auto, ze is niet zwaar dus erg moeilijk gaat het niet.
"Daan" ze strijkt met haar hand langs mijn wang. "ja ?"
"je bent zo knap" zucht ze.
Niet wetend wat ik hier op moet zeggen loop ik door naar de onze kamer, eenmaal binnen zet ik haar op de bank. "wil je douchen ? of gelijk naar bed?"
"Ga je ook mee ?" ze kijkt er zwoel bij en giechelt dan.
"nee" lachend schud ik mijn hoofd.
"oh... nou dan wil ik gewoon onder de douche" En ze staat op maar ze begint direct te wankelen, ik schiet haar te hulp.
"ik help je wel even" ik begeleid haar naar de badkamer waar ze moeilijk naar de douche kijkt en vervolgens probeert ze haar jurk uit te trekken, wat niet gaat aangezien ze niet bij de rits aan de achterkant kan.
Wacht even, snel loop ik naar haar toe en trek de rits naar beneden. Waarna ik me omdraai. "Lukt het zo ?" vraag ik zachtjes. "jaa" lacht ze en dan stap ik de badkamer uit.
Snel loop ik naar haar kamer om ondergoed en een pyjama voor haar te pakken en loop de badkamer weer in, met mijn blik op de grondgericht en dan loop ik de badkamer weer uit.
Ik Hoop oprecht dat die douche haar een wat nuchterder maakt want ik weet niet hoelang ik haar nog kan weerstaan.
Het klinkt misschien heel raar maar ik ben nooit helemaal over haar heen gekomen, al die tijd heb ik mezelf gewoon wijsgemaakt dat het maar een stomme tiener liefde was. Maar Lotte was het eerste en laatste meisje van wie ik ooit echt heb gehouden.
Alleen voelt ze niet hetzelfde voor mij wat dus betekent dat we vrienden blijven maar als dat het enige is wat ik van haar kan krijgen den ben ik egoïstisch genoeg die kans met open armen te pakken. Want dit is wel het minste wat ik verdien na wat ik haar heb aangedaan.
Ik snap zelf nog niet eens waarom ik haar dat had aangedaan, het is echt de grootste fout die ik ooit heb gemaakt.
Na een tijdje gaat de badkamer deur open en loopt ze eruit, in een van mijn t-shirts. Die moet ze van de grond afgepakt hebben.
Lotte wankelt in ieder geval niet meer en ze gaat zwijgend naast me op de bank zitten. Nog geen twee minuten later ligt ze in een diepe slaap tegen me aan.
Ik glimlach, til haar vervolgens op en leg haar in bed. "Slaap lekker Lotte" fluister ik nog voordat ik de kamer uitloop.
wOahh, dat is al weer een tijdje geleden :/ ik heb echt super druk atm maar ik heb nog maar een week les, en dan project week en dan een week vakantie dusss dan ga ik weer lekker actief zijn.
sorry voor het korte hoofdstukje maar ik wilde jullie niet nog langer laten wachten xx
JE LEEST
shit, we're locked ! { Dutch }
Teen FictionDaan en Lotte zijn tegenpolen, maar wanneer ze dan samen opgesloten worden in school groeit er toch iets tussen hen. Is het dan toch waar dat tegenpolen elkaar aantrekken ? 02-08-2019 - #2 goodgirl 16-08-2019 - #1 goodgirl 03-11-2019 - #3 badboy ...