2.14

2.1K 57 9
                                    

// Lotte //

Uitgeput glijd Daan van me af, Hij gaat naast me liggen en slaat zijn armen om me heen. 

"Daan.." 

"hmm ?" 

"ik wil het moment niet verpesten maar.." ik voel hem verstijven en wrijf direct geruststellend over zijn arm. "geen zorgen het is niks ergs, niet meer" Als hij niet beweegt zucht ik en begin ik te praten.

"die dag dat ik naar Amerika vertrok... wist je dat ik weg ging ?" 

Daan gaat overeind zitten en duwt me zachtjes omhoog zodat ik hem kan aankijken. "ik had sinds die dag in de kantine... n-niet meer goed geslapen, en nee ik wist niet dat je weg ging anders was ik eerder gekomen... maar de  ochtend dat je wegging trok ik het niet meer dus ik ging naar je kamer maar toen ik daar aankwam was je al weg, je spullen waren weg net als jij, ik trof alleen Amy daar aan,  ze vertelde me waar je  was dus ik ben direct weggerend naar mijn motor om naar het vliegveld te gaan" hij zucht" Ik was te  laat... je vliegtuig  vloog net weg, er  was niks wat ik nog kon doen"  

Ik weet nog hoe ik hoopte dat hij me achterna zou komen, dat  hij me zou tegenhouden me in zijn armen had genomen zeggend dat hij spijt had van wat hij gezegd had, dat hij  zou zeggen me  tijd te geven en dat het goed zou komen...

Toen hij  er niet was toen ik  instapte dacht ik dat ik echt alleen maar een spelletje voor hem was geweest. 

"ik dacht dat... je het wist, maar het je niks uit maakte" fluister ik.  

"Sorry prinses"

"het geeft niet... we zijn opnieuw begonnen,  ik was alleen nieuwsgierig"  

We gaan allebei weer liggen, hij  trekt me weer tegen zich  aan. Ik strijk ondertussen over zijn gespierde buik en volg de lijnen van zijn tattoos, plaats  een kus op zijn kaak en in zijn hals.

"Lotte"gromt hij. "wat" grinnik ik onschuldig.

Nog geen seconde later hangt hij boven me, plaatst een kus vol  verlangen en liefde op mijn mond en zakt dan naar beneden.  

***

De daarop volgende dagen gaan we naar school, Of nouja studeren is natuurlijk school maar wel  heel anders dan we gewend waren. Aangezien we niet dezelfde studie doen zien we elkaar vrij weinig, meestal in de ochtend even en 's avonds alleen zijn we vaak moe en gaan we vroeg liggen. 

Als het eenmaal weekend is ben ik dan ook zo blij alhoewel Daan vanochtend vroeg al samen met Jayson en Damien naar de sport school is gegaan. Begrijp me niet  verkeerd want ik vind het echt leuk voor Daan dat hij zo veel met zijn vrienden optrekt en ik weet dat ik nu als een jaloerse bitch klink maar zou willen dat we wat leuks konden gaan doen... ook hoop ik eigenlijk dat Daan me als zijn vriendin gaat vragen aangezien we een soort van koppel zijn. ( wat  niet heel makkelijk gaat als je het beide erg druk hebt ) 

Wat er tussen Amy en Jayson speelt is ook niet helemaal duidelijk, wel hoor ik van Kelly dat sinds die avond bij ons ze niet meer apart geslapen hebben, of Amy in Jayson's kamer of Jayson in  die van Amy. 

Volgens Kelly is het dik aan tussen die twee alleen weet ik dat dat niet helemaal waar is aangezien Amy er niet bepaald open over is. 

Wanneer ik net besloten heb dat mijn dag  gaat bestaan uit niets minder dan een pyjama dag komt Daan binnen om mijn plannen te verstoren. 

"Amy we gaan wat leuks doen dit weekend, je moet wel even tas pakken want we slapen niet thuis vanavond, je moet ook zorgen dat je je bikini bij je hebt" bij dat  laatste knipoogt hij. 

shit, we're locked ! { Dutch }Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu