1.8

2.6K 80 3
                                    

// Daan //

~ zaterdag ~

Ik heb gewacht, en met gewacht bedoel ik naar de klok gekeken totdat ze terug zou komen naar de aula, ik ben even snel gaan douchen maar ook toen ik terug kwam was ze er niet. het is koud in de school, het is winter en de kachel staat denk ik automatisch ingesteld zodat  hij 's nachts niet aan staat. 

Het enigste wat Lotte aanhad was een shirt die tot net boven haar knieën kwam en ze had een klein dekentje en dat is dus echt niet genoeg om de nacht mee door te komen. 

Het is nu 12:06 en ik besluit haar  te gaan zoeken, maakt mij niet uit dat ze boos op me is, ik wil niet dat ze ziek wordt of kou lijdt. Ik bedenk wat dingen die ze zou kunnen zijn gaan doen en begin dan te zoeken, ondertussen wordt het steeds later.

~ zondag  ~

12:24

00:09

00:47

waar kan ze zijn ?? 

Zelf heb ik ook al erg koud gekregen. Dan bedenk ik me dat ik nog niet in de bieb ben geweest omdat ik niet had gedacht dat ze daar heen zou gaan, ik ken Lotte niet goed maar wel goed genoeg om te weten dat ze niet echt van het stilzitten  en lezen type is. Toch besluit ik daar te gaan kijken.

En ja hoor, nadat ik een tijdje heb rond gelopen in de bieb zie ik haar liggen in de vensterbank, het dekentje stevig om haar heen geslagen en haar gezicht wordt verlicht door witte sneeuwvlokjes die naar beneden dwarrelen. Een open geslagen boek ligt op haar schoot maar haar ogen zijn gesloten. 

ik ga naast haar zitten en veeg een plukje haar uit haar gezicht, ze is ijskoud dus til ik haar snel op, ook pak het boek dat zaan het lezen was en neem het mee naar de aula. Ze word niet wakker maar klampt zich stevig vast aan mijn arm die ik om haar heen geslagen heb ik druk haar iets dichter tegen me aan voor zover dat nog mogelijk is. 

aangekomen in de aula leg ik het boek op de tafel en vervolgens leg ik Lotte neer en sla de deken die ze eerder hier neer had gelegd om haar heen.

Snel doe ik het  ligt uit en leg mezelf voorzichtig naast haar neer, ik trek haar in mijn armen. Deels omdat dat waarschijnlijk helpt met opwarmen en deels omdat ik het wil en ik niet zeker weet wanneer ze dit weer toelaat als ze wakker is. 

Ik kijk nog eventjes naar haar, trek haar dichter tegen me aan en sluit dan mijn ogen. "slaap lekker Lotte" fluister ik nog in haar oor voordat ik in slaap val.

// Lotte // 

Ik voel hoe hij zijn armen om me heen slaat en me naar beneden draag maar weiger mijn ogen open te doen. ik ben nog steeds boos om wat  hij heeft gedaan maar toch hou ik van het gevoel van zijn armen om me heen

ik voel hoe hij me neer legt en de deken om me heen slaat en ik hoor hoe hij  weg loopt, om even later het licht knopje te horen. 

Eventjes denk ik dat hij niet naast me op ons 'bed'  komt liggen maar dan voel ik hoe de  mat een klein beetje beweegt en nog geen seconden later voel ik zijn armen om me heen. 

even gebeurt er helemaal niks, maar dan trekt hij me dichter tegen zich aan en fluistert hij zo dicht tegen mijn oor aan zodat ik zijn lippen er langs voel strijken 'slaap lekker Lotte' 

Een glimlachje vormt zich om mijn lippen voordat ik opnieuw in slaap val.

vote + comment  

a/n;  omg mensen er komt een deel 2 van de after movie !!  Anna heeft het vandaag ( de dag dat ik dit schrijf // zondag 19-05 // ) bekend gemaakt !! ik ben zo blij echt niet normaal hehe. 

maar goed, sorry voor het weinige updaten maar ik heb het erg druk, ik ben net terug van weekend kamp waar ik in twee dagen amper heb geslapen en morgen heb ik 3 toetsen waarvoor ik net klaar ben met leren. de rest van de week is het ook erg druk dus vandaar dat ik nu ff wat schrijf. 


shit, we're locked ! { Dutch }Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu