// Lotte //
~ vrijdag ~
"dit is toch gewoon niet te geloven ?!" roep ik boos en geschrokken tegelijk. "misschien is er nog iemand ergens binnen, ik bedoel je hoort toch te checken voordat je een school afsluit ?" zegt Daan.
laten we het hopen. ik knik snel en begin dan te roepen. "HALLO IS DAAR IEMAND ?! HELLEPP ONS !!! HALLLOOOOO HOORT IEMAND ONS ?!"
"AU !! kind stop met gillen ik wil liever geen gehoorbeschadiging" maar ik luister niet en gil gewoon door. Maar dan trekt hij me naar zich toe en legt zijn hand op mijn mond.
beledigd kijk ik hem aan, wat denkt hij wel niet ?! Ik besluit er uiteindelijk niks van te zeggen en rol gewoon met mijn ogen.
"zoals je misschien zelf wel al door hebt is er hier niemand" merk Daan luchtig op. "hoe kan jij zo rustig doen over dit ?! je weet dat de vakantie 1 fucking week duurt plus dit weekend dus dat is 10 hele dagen opgesloten in school !!" hij haalt zijn schouders op.
"er is genoeg eten in de kantine en de kook lokalen, je kan douchen bij de kleedkamers en veder kan je alles doen wat je wil dus ik zie het probleem niet hoor"
"nou ik zie het probleem wel, ten eerste ik heb hier geen spullen, dus kan ik mijn haar niet doen, mijn make-up niet doen, mijn tanden niet poetsen en niet omkleden, ten tweede overleef ik niet 10 hele dagen zonder mobiel never nooit en ten derde ik zit hier opgesloten met een arrogante sukkel"
"ik hoop dat je mij daar niet mee bedoelt" hij kijkt me nep gekwetst aan.
"nee, zie jij hier ergens iemand anders dan ?" merk ik sarcastisch op.
hij negeert het en kijkt me weer aan "en wat je spullen betreft, er ligt vast nog wel ergens iets waar je je haar mee kan doen bij de gevonden voorwerpen, en wat boeit make-up ? het maakt je alleen maar lelijker, oh en je kan je mond spoelen en kauwgom eten uit de snoep automaten en je kan wel kleding van mij lenen"
ik rol weer met mij ogen maar dit stelt me wel een beetje gerust. "heb jij dan je hele kleding kast op school liggen ofzo" hij schud zijn hoofd
"nee, maar wel een hoop kleding, ik en wat vrienden hebben de sleutel van de kast in de jongens kleedkamer gevonden en die bleek leeg te te zijn dus hebben we daar kleding in gelegd voor als we de nacht bij een meisje door brachten, als je begrijpt wat ik bedoel maar dan hoeven we niet eerst naar onze kamer en kunnen we ons gewoon even snel hier omkleden"
wow dat is best silm, maar ook vies als je de reden daar achter weet. toch knik ik... ook dit is al een hele opluchting maar toch...
"dan is het enigste probleem dus die arrogante sukkel" hij kijkt me boos aan maar ik haal gewoon mijn schouders op en kijk de andere kant op.
een hele tijd is het stil en dan bedenk ik me dat ik geen idee heb waar we kunnen slapen. "ennehhh waar gaan we slapen ?"
nu kijkt hij me weer geërgerd aan. wat is zijn probleem ?! ik vraag gewoon wat. "in de gymzaal hebben ze toch van die dikke grote matten ?"
"ja maar het is daar overdag al koud laat staan 's nachts" de geërgerde blik wordt steeds erger. "dan leggen we hem hier in de aula en hou nu je bek dicht !"
ik rol met mijn ogen. "oké ik ga eten" hij reageert niet niet dat het veel uit maakt want ik was niet van plan iets voor hem te pakken.
vote + comment
JE LEEST
shit, we're locked ! { Dutch }
Teen FictionDaan en Lotte zijn tegenpolen, maar wanneer ze dan samen opgesloten worden in school groeit er toch iets tussen hen. Is het dan toch waar dat tegenpolen elkaar aantrekken ? 02-08-2019 - #2 goodgirl 16-08-2019 - #1 goodgirl 03-11-2019 - #3 badboy ...