1.18

2.3K 67 0
                                    

// Lotte //

~ maandag ~

Wanneer ik mijn ogen open doe kijk ik in de ogen van Daan. Hij glimlacht lief naar me en plaatst een kus op mijn lippen.

"Je bent schattig als je slaapt" fluistert hij speels. "hmmm laat me slapen." Ik duw mijn hoofd in mijn kussen maar Daan legt zijn hand om mijn middel en draait me om. 

"schatje het is bijna 4 uur dus Amyy komt zo terug" Ik zucht diep maar weet dat hij gelijk heeft, dus na nog een paar minuten in bed te hebben gelegen stap ik er toch maar uit. 

Daan volgt mijn voorbeeld. Ik trek de trui die ik vanochtend van hem heb gekregen. Het ruikt echt heel lekker naar hem en ik zou willen dat ik hem gewoon voor altijd aan kon hebben. 

"kom eens" Daan open zijn armen en ik weet niet hoe snel ik tegen hem aan moet kruipen. "Lachen !!" grinnikt hij en haalt zijn mobiel tevoorschijn. Snel maakt hij een foto.

"Daan !! Daar sta ik vast verschrikkelijk op!" lachend probeer ik de mobiel uit zijn handen te trekken maar hij houd hem boven zijn hoofd en omdat hij zo lang is kom ik niet bij. 

We staan nu heel dicht bij elkaar en dan drukt hij zijn lippen op de mijne en raken verzeild in een hevige zoen sessie. We gaan zo op in elkaar dat we niet doorhebben dat Amy is binnengekomen tot dat ze haar keel schraapt. 

Ik zet diep blozend een sta naar achteren terwijl Daan me juist grijnzend aankijkt. Dan loopt hij naar de deur "ik zie je nog wel Amy" Amy knikt lachend en mompelt iets wat lijkt op 'ja tuurlijk' en dan slaat hij nog heel even zijn armen om me heen "dag schatje" fluistert hij en dan loopt hij weg.

Gelukkig laat ik me achterover vallen op mijn bed en Amy kijkt me grijnzend aan. 

"DETAILS PLEASE"  

"er is niet veel gebeurd sinds je weg bent gegaan hoor" lach ik. "we hebben gewoon geslapen" "tuurlijk, tuurlijk" grijnst ze.

We praten nog even een tijdje maar dan krijg ik opeens foto's door gestuurd van Daan. 

Daan: 2 bijlagen 

me: omg haha xx

Daan: ;) x

Als ik de eerste foto aanklik schiet ik in de lach, het is die foto van daarnet. Daan trekt een of ander raar hoofd en ik kijk maar verbaasd in de camera.

De tweede foto is echt super schattig, ik lig daar te slapen met mijn hoofd op Daans borst en hij heeft zijn arm om me heen geslagen, hij kijkt zelf ook niet in de camera maar hij kijkt naar mij waardoor je alleen maar de helft van zijn hoofd ziet.

Ik verwijder gelijk mijn oude screensaver en vervang hem voor deze. 

Rond etenstijd besluiten we maar Pizza te bestellen, je kan ook naar de school kantine gaan maar aangezien ik toch "ziek" was vandaag is dit  beter.

Na de Pizza ga ik in bed liggen en Amy volgt mijn voorbeeld. Ondanks dat ik toch nog best moe was val ik niet inslaap. En na nog 2 uur wakker liggen ( ondertussen is het bijna 12 uur )  besluit ik Daan te appen.

Me: hii nog wakker ?? [ 23:51 ]                                 

 Daan:  ja :/ [ 23:53 ]

Me: t is gewoon heel raar om nu alleen te slapen [ 23:53 ]   

Daan: ja idd, je kan wel hier heen komen hoor dan slaap ik zelf ook beter denk x [ 23:54 ]  

Me: haha, wil wel maar je kamer genoot dan ? [ 23:54 ]

Daan: die is er niet ;) [ 23:54 ]

Me: oké :p dan kom k er nu aan [ 23:55 ] 

Daan: nee, ik haal je op ! je weet nooit wat  voor mensen er rondt deze tijd rond lopen [ 23:56 ]

Me: mensen zoals jij bedoel je zeker xD [ 23:57 ]

Daan: Ja die ;) [ 23:57 ]

Daarna gaat hij offline en ik raap snel wat spullen bij elkaar, aangezien we beide nog niet van plan zijn om naar  school te  gaan morgen denk ik dat ik nog wel even bij hem blijf.

Ook schrijf ik nog even een briefje voor Amy zodat ze zich geen zorgen hoeft te maken. Dan stap ik de deur uit, nog geen 5  seconde later wordt loopt Daan de hoek om. 

"Hey"  zegt hij zachtjes, en hij slaat zijn armen om me heen. Daarna pakt hij mijn hand en zo lopen we samen naar zijn kamer. Ik neem niet de tijd om rond te kijken zodra we binnen lopen want ik ben erg moe dus ik leg alleen mijn spullen neer en stap dan naast Daan in bed. 

De bedden zijn niet erg groot maar dat maakt voor ons ook niet echt veel uit, Daan trekt me dicht tegen zich aan en zo vallen we  allebei snel inslaap.

Drama is coming guysss !! ik heb zo  veel zin om de volgende hoofdstukken te gaan schrijven en ik hoop natuurlijk ook dat jullie het leuk gaan vinden om te lezen !! 

als je dit hoofdstuk ook leuk vindt laat dat dan even zien door een vote achter te laten x

Love ya all  

shit, we're locked ! { Dutch }Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu