2.1

1.9K 52 1
                                    

// Lotte //

De vliegreis naar huis duurde een stuk minder lang dan ik me herinnerden, het was dan ook wel een stuk gezelliger met Amy e bij natuurlijk.

Als we op schiphol aankomen duurt het eerst nog bijna een half uur voordat we onze koffers hebben, de meeste spullen hadden we al eerder opgestuurd naar ons studenten gebouw, waar we het samen met de sleutels van onze kamer op kunnen halen.

Voor dat onze eerste colleges beginnen moeten we nog een hoop doen, werk zoeken is daar een van. Veder moeten we nog van alles inrichten en spullen voor de lessen kopen ohja en boodschappen doen.

Er is jammer genoeg wel een hele kleine kans dat Amy en ik een kamer delen, je kon namelijk nergens aangeven met wie je op een kamer wilde maar ik hoop dat als het Amy echt niet is dat het wel een leuk persoon is.

Als we dan eindelijk onze koffers hebben nemen we een taxi.

"Nou hier gaan we dan" zucht ik als ik voor het enorme gebouw sta, en dat is alleen nog maar het studenten gebouw.

"Ja op naar verplichtingen en vroeg opstaan !!" lacht Amy. Natuurlijk hadden we in Amerika ook verplichtingen want we werkte allebei als we niet op reis waren, want je we moesten de reizen die we maakte wel betalen maar dit is toch echt anders.

"Weet jij eigenlijk waar we heen moeten" vraagt Amy aan me.

"nee... wacht ik vraag het even" ik zet mijn koffer neer en loop richting een groepje jongens. "hey" direct heb ik hun aandacht maar voor ze me echt aankijken scannen ze eerst mijn hele lichaam.

tss Jongens

"ik ben nieuw hier en ik heb echt geen idee waar ik moet wezen, weet een van jullie het misschien ?"

Een van de jongens grijnst "Ja hoor, maar als je wil kun je ook eerst mee naar mijn kamer en dan laat ik je het daarna wel zien" lachend schud ik mijn hoofd "nee thanks, maar wie weet later" een paar 'ohhhs' klinken en ik knipoog naar de jongen. "daar neem ik genoegen mee, volg mij maar" "ja dankje"

"Amy kom hij laat ons het zien" Amy knikt en pakt dan onze koffers waarna ze naar ons toe loopt. De jongen loopt met ons mee tot de info balie. "Ik zie je nog wel" zegt hij en dan draait hij zich om.

Als we onze sleutels hebben blijkt dat we niet bij elkaar op de kamer zitten maar ik zit maar 1 verdieping hoger dus ver is het ook niet. Onze spullen zijn blijkbaar al naar onze kamer gebracht.

"Zie ik je morgen dan ?" vraag ik voordat ik in de lift stap. "Ja ! en vergeet niet te appen over hoe je kamergenoot is" "jij ook niet" "doeiii" "Dag schat"

367 ... nee ... 369 ... nope ... 371 !! ahh nice. ik doe de deur open en kijk tevreden rond, het is niet heel groot maar ook niet erg klein, het is nog niet bepaald gedecoreerd maar het is wel leuk, ik zie mijn eigen spullen staan en er staan ook spullen van iemand anders, net op het moment dat ik me afvraag of die persoon er al is komt er iemand de badkamer uitlopen. "Hey jij bent vast mijn nieuwe kamergen.."

Ik kijk geschrokken op naar de jongen die daar voor me staat ( zonder shirt ) wel te verstaan.

"Dit ga je niet menen" mompel ik terwijl ik hem nog steeds met een geshockte blik aankijk, en hij mij op de zelfde manier ook terug aankijkt.

Sorry not sorry ;) 

shit, we're locked ! { Dutch }Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu