1.13

2.5K 61 3
                                    

hier boven nog een foto van het zwembad

// Lotte //

~ Maandag ~

Na een paar uur was ik wel weer klaar met het bubbelbad en het zwembad, bovendien had ik honger ook Daan kon best wel iets eten dus besloten we er maar eens uit te gaan.

Er was alleen een probleem, dit was mijn enige ondergoed en het is nu helemaal doorweekt. "Daan, mijn ondergoed is nu helemaal nat en ik heb niks anders meer" zeg ik nadat ik mijn haar en lichaam droog heb gekregen met de handdoeken die we hier net hebben gevonden.

"euhm, ik haal wel even wat van boven, wacht even" ik knik en hij loopt snel weg om kleding te halen.

Een paar minuten later komt hij terug met een trui en een boxer zelf heeft hij ook iets droogs aan. "ik weet dat deze waarschijnlijk te groot is maar het alleen maar tot je eigen ondergoed droog is"

"bedankt" glimlach ik en ik plaats een korte kus op zijn lippen. "wil je heel even omdraaien ?"

"hmmm ik weet niet hoor" hij likt over zijn lippen en ik geef hem een speels duwtje tegen zijn schouder. Uiteindelijk draait hij zich om en ik trek snel de droge spullen aan. Mijn ondergoed leg ik over een ligbed.

"ik ben klaar hoor" Daan knikt en dan lopen we samen naar boven.

"wel raar hoor, wie betaalt er dan eigenlijk voor dat zwembad en waarom onder een school ?" Daan haalt zijn schouders op, hij weet het zelf ook niet.

"ik vind het anders niet echt erg" zegt hij dan glimlachend. "nee ik ook niet"

We zijn ondertussen in de keuken aangekomen en ik ga op het aanrecht zitten Daan komt tussen mijn benen staan. "wat wil de prinses eten ?"

"kies jij maar" op dit moment kan ik echt alles eten. "oké" hij plaatst nog een kus op mijn lippen en begint dan in de kastjes tee rommelen.

ik vind het nog altijd raar... hoe een persoon zo anders is dan hij of zij zich voor doet. Glimlachend kijk ik naar Daan die zo bezig is met het eten.

na een tijdje begint het al echt heel erg lekker te ruiken, hij is hier echt goed in. We hebben ook echt geluk dat er zo veel eten is in dit lokaal ik had het echt niet overleefd anders.

Na nog een kwartiertje zo gezeten te hebben besluit ik maar de tafel in de aula te gaan dekken, ik pak een paar borden en bestek en breng die naar de aula, daarna pak ik bekers en een fles cola en breng ook die naar beneden.

Als ik helemaal klaar ben ga ik zitten en ongeveer 5 minuten komt Daan binnen met het eten, hij loopt weer weg en komt vervolgens terug met een schaal en een andere pan met eten.

"het ruikt echt zo lekker !!" zeg ik enthousiast. "nu hopen dat het ook nog goed smaakt zegt hij lachend terwijl hij eten op schept.

A/n: weer een kort hoofdstukje dit keer, precies 500 woorden.

Ik heb eindelijk even een weekendje vrij, ik moet donderdag beginnen met leren voor mijn proefwerk week en op dit moment ben ik zo zenuwachtig voor mijn wiskunde cijfer dat ik nog moet terug krijgen want als ik daar een 6 voor haal, is de kans zo groot dat ik over ga. Dus dit is ff een afleiding hahah.

VOTE PLEASE !!

shit, we're locked ! { Dutch }Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu