4. sancaklı köyü

2.1K 225 220
                                    

SANCAKLI KÖYÜ

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

SANCAKLI KÖYÜ

1 yıl önce- 28 Aralık, 11:13

Yola çıkmamızın üzerinden yaklaşık üç saat geçmişti. Sabahın erken saatlerinde yola düşmemiz uyanmak açısından birkaçımızı zorlasa da günü verimli kullanmak adına çok işimize yarayacaktı.

"Özgür'ü takip ediyoruz ama yolu bildiğine eminsiniz değil mi?"

Kerem'in şüpheli tonlamasının Zeynep üzerindeki irrite eden etkisini hissedebiliyordum. Bu his beni ondan önce cevap verme zorunluluğuna itmişti. Şu an bir de Kerem-Zeynep çatışmasını kaldıramazdım.

"Adresi ben de girdim telefonuma. Doğru gidiyoruz, merak etme." Kerem başını sallayarak anladığını belirtirken Zeynep konuştu.

"Sıkıntıdan öleceğim şimdi. Daha ne kadar yolumuz kaldı?" Zeynep'ten beklediğim isyan sonunda gelmişti. Arkadaşlığımızın beşinci yılına eriştiğimiz şu günlerde Zeynep'i hiç bu kadar sakin görmemiştim. Lisede kırk beş dakikayı bile durduğu yerde duramadan bitiren kız, saatlerdir arka koltukta can çekişiyor olmalıydı.

Telefondaki yol tarifinden bakıp cevap verdim. "Bir buçuk saat kadarcık."

Zeynep'ten memnuniyetsiz, derin bir oflama yükseldi.

Gülümsedim. "Daha bu arabayla gidilecek yol. Bir de eve ulaşmak için yaya gideceğimiz yol var. Özgür ona da bir saat diyor, dememiş miydin?" Sözlerimin ardından kısa bir sessizlik oluştu. Bu havada yaya yol gitmek delilikti.

"O konuda bir problemim yok benim." Zeynep şimdi halinden memnun görünüyordu. "O dağa beş saat bile tırmanabilirim. Yeter ki tıkılıp kalmayalım."

Saatlerdir tek bir mola vermeden arabayı kullanan Kerem hayret eder gibi konuştu. "Buz gibi havada dağa tırmanacağız ve sen bundan zevk alacaksın. Biraz mazoşistlik mi var sende?"

Zeynep samimiyetsiz bir edayla güldü. "Sen o mazoşistliği Seçil'e sor." Konuşmasına daha hırçın bir hal alarak devam etti. "Salak, o kadar yolu bir kez bile ağlamadan çıkamaz. Sırf Özgür'ü huzursuz etmek uğruna kendini şekilden şekle sokacak. O dağ evine gelmeyi nasıl kabul etti, aklım almıyor."

Saatler önce vuku bulan Seçil krizinin ardından ilk kez ismi geçiyordu.

Zeynep haklıydı. Seçil açık ara, çıktığımız tatile aramızdaki en uyumsuz olandı. Bildiğim kadarıyla, tam bir cadde kızı ve uzun boyuyla salına salına topuklarını tıklatabileceği partilerin insanıydı. Sırf aramızda olabilmek uğruna Özgür'e ve zorlu hava şartlarına boyun eğmesine ben de epey bir şaşırmıştım.

DAĞ EVİ Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin