- Czy to potwierdzona informacja? - zapytał Rudy.
- Niestety tak... - odparł smętnie Alek. - Pół Warszawy już opklelili plakatami z tą informacją.
Cały oddział zaczął się denerwować. Chyba nie podoba ta informacja. Ja też jestem zdenerwowana, ale i też podekscytowana! Nigdy jeszcze nie widziałam na żywo kraju! Podobno wyglądają jak ludzie tylko mają na twarzy flagę swojego państwa. Jestem też pewna, że nie przegapimy takiej okazji.
- A więc... - zaczęłam trochę zbyt antuzjastycznie - Jaki jest plan?
- Ty chyba sobie kpisz! - nagle wydarł się Antek - Nie rozumiesz że to nie zabawa?!
- Życie to jedna wielka gra, - zaczęłam swoje pseudo mądrości - która...
- Zamknij się!!! - powiedział ostro Antek. - Nie rozumiesz, że możesz umrzeć?!
A on się jeszcze nie nauczył. Mam gdzieś swoje życie. Nie żebym chciała się zabić, ale moje życie to jedno z mniejszych wartości... Poza tym... Skoro mogę umrzeć to...
- Biorę udział w misji? - zatrzepotałam.
- Nie tylko weźmiesz w niej udział, - proszę Zośka tylko nie zaczynają swojego monologu - ale będziesz główną osobą. Ta misja będzie jedną z ważniejszych...
- W skrócie musisz zdobyć zaufanie III Rzeszy. - Przerwał mu Rudy. Dzięki Bogu!
- Tak właśnie... - podirytowany kontynuował - A więc macie pomysły jak możemy zdobyć jego zaufanie?
Jak zdobyć zaufanie kraju? Hmmm....
- Mam plan...
================================
Takie krótsze, ale nie chciało mi się więcej pisać :3
Jak sądzicie jaki ma plan?😏😏
CZYTASZ
Wojna Countryhuman
ActionCzasy zaborów. Nikt nie wie gdzie co się stało z Polską po rozbiorach. Część osób uważa że nie żyje jednak ona do nich nie należy...