31

16.8K 996 916
                                    


~Keyifli Okumalar

Oğuz ve Emir'in saatlerce bana kayak yapmayı öğretmesinden sonra daha fazla denememeye karar vermişlerdi ki şu an lobideydik.Çoğu öğrenci çoktan lobiye gelmişti.Herkes mutlu görünüyordu.Sanırım bu geziden keyif almayan tek kişi bendim.

"Aybars ne kadar beceriksizsin sen ya?Saatlerdir uğraşıyoruz ve sen tam 9 kez düşmeyi başardın."

Ne vardı yani?Zaten herkes düşüyordu.Oğuz bana laf atıyordu ama kendisi de çok mükemmel sayılmazdı.

"Ne var ya?Daha önce hiç kaymadım diyorum.Bence 9 kez düşmem az bile."

"En azından düşüp bir yerlerini kırmadığın için mutluyuz.Yoksa Suna Teyze bizi mahvederdi."

Emir cümlesini yeni bitirmişti ki Ceyda Hoca'nın sesini duyduk.

"Çocuklar!Herkes burada sanırım."

Karşılığında herkes ona olumlu cevap verdiğinde konuşmasına devam etti.

"Otel yetkililerinden öğrendiğim kadarıyla burada küçük bir sinema salonu varmış.İçeride şömine olduğunu da söylediler.Dileyenler akşam yemeğini yedikten sonra gidip film izleyebilir.Şimdilik soracağınız bir şey yoksa yemeğe gidebiliriz."

Cevap gelmediğinde Ceyda Hoca akşam yemeğini yemek üzere lokantaya girmişti bile.

"Hadi gidip yiyelim.Çok acıktım"

Oğuz'u onayladığımızda biz de lokantaya girdik.Yemeğimizi aldıktan sonra boş bir masa bulamadığımız için bizim sınıfın oturduğu masaya geçtik.

"Afiyet olsun."

"Sana da Aybars."

Ceren'in sesini duyduğumda masada olduğunu yeni farkediyordum.Ben masanın başındayken o ortalarda kalıyordu.Bu kızı ne zaman görsem aklıma Gökdeniz'le yaptığımız kavgalar geliyordu.Neredeyse kavgalarımızın hepsinin nedeni Ceren'di.Çünkü Gökdeniz'i hiç rahat bırakmıyordu.

"Deniz!Gel buraya otur."

Ceren'in tiz sesini yine duyduğumda cümlelerinin hedefi bu sefer Gökdeniz'di.Gökdeniz birkaç saniye bana baktıktan sonra Ceren'in yanındaki boş sandalyeye oturdu.Oysa ki benim yanım da boştu.

Gerçi neden benim yanıma otursun ki?Ona bana biraz zaman vermesini ben söylemiştim.Niyetim kesinlikle Ceren'in yakınlarında dolaşması değildi ama.

Önümdeki çorbayı karıştırmaya devam ederken artık o kadar aç olmadığımı farkettim.

"Selam Aybars.Oturabilir miyim?"

"Tabii.Otur Bulut."

"Odaya gelmedin saatlerdir.Sanırım kayak yapıyordunuz."

"Evet.Oğuz ve Emir'le birlikteydim."

"Anladım.Film izlemeye gelecek misiniz?Sanırım birkaç kişi de içki varmış."

"Yasak değil miydi?Hocalarının izin vermediğini sanıyordum."

Oğuz içki lafını duyduktan sonra lafa direkt atlamıştı.

"Gizli soktular zaten.Hocaların haberi yok."

"Gidelim Emir.Aybars sen zaten kesin geliyorsun."

"Bilmiyorum.Yakalanırsak kötü olur."

"Emircik bu kadar korkma ya.Ben seni korurum.Hem merak etme okul birinciliğini etkilemez."

Oğuz yine Emir'e sataşmaya başladığında aralarındaki sorunu hallettiklerini farkettim.Kayak yaparken de Oğuz sürekli Emir'e takılmıştı.

"İyi tamam ama çok içmeyeceksiniz.Aybars özellikle sen."

GÖKDENİZ  ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin