:>
Taehyung ve Jeongguk eve adımlarını attıkları ilk anda Jeongguk banyoya koşmuş , Taehyung ise mutfağa girmişti . Delta'ya iyi gelebilecek bir kaç bitki çayı tarifine bakacaktı . Yapabilirse evdeki şifalı bitkilerden şifalı su yapabilirdi fakat Tanrı'nın ona verdiği imkanlar kısıtlıydı.
Bu yüzden en bilindik şeylerden yola çıkarak Jeongguk için bir bitki çayı hazırlamaya koyulmuştu. Tarifteki bilgilere göre bütün malzemeler evinde vardı . Hızlıca malzemeleri tezgaha çıkarmış ve küçük bir kabın içinde bitkileri ezmeye başlamıştı. Diğer yandan da ocağa koymuş olduğu suyu kontrol ediyordu . Fakat bir süre sonra evi kaplayan kırmızı aura Taehyung'un içini kıpır kıpır etmişti .
Taehyung bunu farkeder etmez elindeki henüz hazırlamak olduğu çayı usulca tezgaha koymuş ve kaşlarını çatmıştı . Delta geldiğinden beri vücudunda garip şeyler olmaya başlamıştı . Sanki...sanki , kızgınlığa girecek bir Omega gibiydi 4 gündür .
Taehyung farkında olmadan düşündüğü şeyle elini şaşkınlıkla ağzına götürmüş ve gözlerini kocaman bir şekilde açmıştı . Delta onu gerçekten de etkiliyor muydu ? Hayır ,hayır . Daha neler . Elini hızla ağzından çekmiş ve tezgahın üzerine koyduğu çayı tekrardan eline almıştı . Ocakta kaynayan suyu ve ezmiş olduğu bitkileri tahta bir bardağın içine koyduktan sonra da içeri yönelmişti .
Taehyung'un mutfaktan çıkmasının ardından kısa bir süre sonra su sesi kesilmiş ve küçük bir havluyla bedenini kapamaya çalışan Jeongguk gözler önüne serilmişti . Cebelleştiği minik havlunun ne işe yaradığını bilmediği için sadece göğsünü ve erkekliğini gizlemiş arka tarafını açıkta bırakmıştı .
Taehyung ise bu görüntü karşısında gülmemek için kendini kasmaya başlamıştı .
"Bu köyde bornoz diye bir şeyi hiç mi bilmezler ?"
Jeongguk henüz onu kasılarak izleyen Taehyung'un farkında değildi . Bu yüzdendi kendi kendine konuşmaları ve rahat tavırları .
" Hiç bilmezler ."
Jeongguk duyduğu ses ile yerinde sıçramış ve bakışlarını havludan çekerek onu dikizleyen göz bebeklerine dikmişti . Her ne kadar mırıldanmış olsa da Taehyung bu küçük evde onu rahatlıkla duyabilmişti .
" Sen ! Ne cürretle bana bakabilirsin ? "
Omuzlarını dikleştirmiş ve kaşlarını çatmıştı . İşaret parmağını ise yüzünde gezen göz bebeklerin sahibine dikmişti .Bu cinsiyetsiz onun sınırlarını bir hayli zorluyordu . Eğer kurdu şuan onu izlemeseydi ve pençelerini hafif hafif batırmasaydı , Tanrı şahit Jeongguk bu cinsiyetsizi çoktan öldürmüş olurdu. Fakat ipler kurdunum elindeydi . Bu yüzden ona hiçbir şey yapamıyordu .
" O havlu baş havlusu . "
Taehyung onun dediklerini duymazdan gelerek bedenini minik bir havlunun arkasına saklamaya çalışan Delta'yı süzmüştü . Hey durun durun . Neden böyle birşey yapmıştı ki ? Taehyung içinden bir siktir çekerek başını yere eğmiş ve onunla dalga geçen kurdunu görmezden gelmeye çalışmıştı . Taehyung şuâna kadar dikkatli bir şekilde sadece Jimin'i süzmüştü . Bu Delta süzdüğü ilk yabancıydı . Bu yüzden kendini köğ hissetmişti .
" Bunun kafa havlusu olduğunu tabii ki biliyorum . Ben evimdeyken de böyle kulllanırdım zaten bunu...kafa havlusunu . "
Jeongguk toparlamaya çalıştıkça daha da dibe battığını hissetmişti . Tanrı aşkına o neden evinde bu kafa havlusuna bedenine dolasaydı ki ? Bunu kesinlikle yapmamıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Delta | taegguk
Fanfiction•omegaverse '' Bir Delta nasıl olurda bir cinsiyetsizle eşleşebilirdi ki? '' taekook yoonmin •250319•