3 | Delta...o geldi mi ?

10.2K 978 420
                                    

şey, bu bölüm hiç içime sinmedi .

güç taşı nedir ? Bildiğiniz üzere hikaye tamamen kurguya dayalı ve ben kurguyu güçlendirmek için güç taşı diye bir taş kurguladım .
;;Güç taşı her kurda özel bir taştır . Doğan yeni kurdu -sahipsiz- güç taşlarının olduğu mağraya götürüldüğünde mağarada yeşil ışık saçan ilk taş o kurdun güç taşıdır . Güç taşı kurdun savunmasız zamanlarında ör. uyurken onu korur . Vahşiler olarak adlandırdığım yaratıklar güç taşından oldukça etkilendiği için korunan bir kurda ya da bir eve saldıramaz/giremezler .
güç taşı kaybolur ya da kırılırsa ? Güç taşının kaybolması bir kurt için ölüm fermanı gibi bir şeydir . Savunmasız yakalanıp , ölmek istemiyorsa acilen kendi eşini bulmalı ya da bir başka kurtla eşleşmelidir . Ama güç taşı kırılırsa sadece gücünü kaybeder . Bu da vahşileri üzerine çeker ve yine ölümle sonuçlanır.

:>

Taehyung

" Sence...sence eşi ben miyimdir Taehyung ? Ha ? "

Jimin'in heycanlı hallerini severdim . Eli ayağına dolaşır , küçük bir çocuktan farksız olurdu. Ama buraya gelirken bu kadar konuşacağını ve beni bıktıracağını tahmin edememiştim. Yaklaşık bir buçuk saattir Delta'nın eşi olamayacağını ama bir ihtimal olabileceğini de söylüyordu . Delta için fazla narin olduğunu ama onu kokusuyla etkisi altına alabileceğini , onun için sert bir kurt olabileceğini de söylemişti .

"Bilmiyorum Jimin. " Bıkkınlıkla konuşmamın üzerine gözlerindeki heyecanlı parlaklıklar sönmüş ve yerini buruk bakışlara bırakmıştı.

" Çok mu sıkıcıyım Tae-ah ?"

" Tâbiki de değilsin Jimin-ah. Hadi seni hazırlayalım ve saraya götürelim. Ha ? Eminim Delta sana hayran olacaktır ."

Jimin'in elindeki kıyafetleri çantasının içine koyarak dolabından giymeyi kesinlikle reddettiği elbiseye yöneldim . Bu toz pembe ve kırmızının hakim olduğu elbise onu bir melek kadar güzelleştiriyordu. Aslında Jimin'in melek gibi güzelleşmesi için böyle bir elbiseye ihtiyacı yoktu . O her türlü bir melek kadar güzel ve göz kamaştırıcıydı . Ama konu eş seçmeye gelince sadece güzellik yetmiyordu. Giydiği kıyafetlerde önemliydi omega ve betalar için. Çünkü Delta/Alfa farketmeksizin karşısındaki kişinin kurduyla beraber kendisininde etkilenmesi gerekirdi. Yoksa hoş şeyler olmuyordu .

Mesela geçen sene Chanyeol ve Baekhyun'un kurtları birbirini istemiyordu . Fakat onlar çoktan birbirlerine aşık olmuşlardı. Cidden çok komik gözüküyorlardı . Aralarına sürekli mesafe koyarak yürüyorlardı falan . Yoksa kurtları bedenlerini onlardan izinsiz ele geçirebilir ve kavga edebilirlerdi . Hatta Chan'in kurdu Baekhyun'u öldürebilirdi . Ama neyse ki kurtları fazla inat yapmadan birbirlerine bağlanmış ve mühürlenmişlerdi. Bu yüzden önemliydi dış görünüş ve çizilen imaj .

" Hayır , hayır Taehyung ! Ben onu giymem ! Hem sarayda yeni kıyafetler verilecek onu giymeme gerek yok . Değil mi ? "

Jimin her zaman ki gibi ikna yöntemlerine baş vurmaya başlamıştı . Bu onun ilk yöntemiydi -aşama aşama sıralamıştı , oradan biliyorum-. Sürekli kızar ve reddederek yaptırmaya çalışırdı . Ona sürekli böyle yapmamasını , korkutucudan çok , sevimli bir omegaya dönüştüğünü söylesemde beni dinlemiyor ve işe yaradığını söylüyordu .

Kafamı onaylamaz bir biçimde iki yana salladım ve ona doğru birkaç adım daha attım . " Olsun sen yine de bir dene . Oradakini beğenmezsen bunu giyersin." diyerek , itiraz etmesine zaman tanımamış ve kıyafeti kafasından içeri geçirmiştim . Tabi Jimin bu, inatçının en önünde gideniydi . Bu yüzden çok geçmeden çırpınmaya başlamış ve yardım nidaları dökülmüştü dudakları arasından .

Delta | taeggukHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin