:>
Jeongguk'un , Taehyung'un boynunu öpmesi üzerinden iki gün geçmişti . Fakat Taehyung'un hâlâ olayın etkisinden çıktığı pek söylenemezdi.
Jeongguk'la her göz göze gelişinde vücudu karıncalanıyor ve boynunda öptüğü yeri yanmaya başlıyordu .
Ayriyetten Taehyung kendini koklamaya da başlamıştı . Jeongguk onun vanilya koktuğunu söylemişti . Bu feromon salgıladığının bir kanıtıydı . Kendi de inanmaya başlıyordu feromon salgıladığına . Çünkü Jeongguk o gün Taehyung'u öperken nasıl kendinden geçtiğine şahit olmuştu Taehyung . Aklından bir türlü çıkmıyordu vişne çürüğü kırmızı dudaklar . Sıcacıktı hem de .
Şimdi ise Jeongguk'a haber vermeden dışarı çıkmış ve neredeyse köyün sonundaki şelale'ye ilerlemeye başlamıştı . Taehyung iki hafta da bir oraya gider ve kafasını dinlerdi . Fakat neredeyse 1 aydır gidemiyordu . Bu yüzden Jeongguk'un uyumasından yararlanarak şampuanını , sabunu ve lifini alarak evden çıkmıştı . Saat henüz erken olduğu için köyde çok az kişi ayaktaydı . Onlar da hayvanı olan ya da tarlada işi gücü olan Beta'lardı .
Taehyung kimseye bakmamaya özen göstererek adımlarını daha da hızlandırdı. Gider ayak köylülerin ona laf atmasını istemiyordu. Üstelik arkadaşı Jimin neredeyse bir haftadır ona gelmiyordu . Ortalıklarda da görememişti Taehyung . Her ne kadar onun için endişeli olsa da yüzüne çıkabileceğini düşünmedi Taehyung .
Sonuçta Jimin, Delta için çok heyecanlıydı . Ve üstüne üstlük Taehyung ona , Delta'nın kesinlikle onu seçeceğini söylemişti . Ve şimdi neredeyse 7/24 Delta'nın yanında olan kendisiydi . Bu Taehyung'u daha da üzmüştü . Resmen arkadaşının eline umut vermiş , üstüne de kendi elleriyle geri almıştı bu umudu .
" Ben gerçekten çok boş bir insanım(!). Neden belli olmayan bir şey yüzünden umut veririm ki ? "
Taehyung kimsenin olmamasının verdiği rahatlıkla kendi kendine konuşmuş ve şelalenin yanındaki taşa eşyalarını koymuştu . Her zaman ki gibi kimsecikler yoktu . Ve şelalenin gür sesi ,yüzünde silik bir gülümseme oluşturmuştu .
" İşte huzur bu !" diye bağırmıştı ânın verdiği neşe ve huzurla . Üzerindeki tek parça giysisini çıkarmış kollarını öne arkaya esnetmişti .
Etrafını son bir kez daha kontrol edip kimsenin olmadığından emin olduktan sonra üstündeki son parçayı -boxerını- da çıkarıp kayalıkların üzerine yollamıştı . Küçük adımlarla suyun ve toprağın birleştiği yere adımlamıştı . Şelale çok büyük sayılmazdı . Belli mesafelerle 10 kişiyi anca alabilecek büyüklükteydi . Çok fazla derin olduğuda söylenemezdi. Ancak ortalara doğru su onun boyunu aşıyor ve suyun altında belli bir su girdabı oluşuyordu . Bu Taehyung'a her zaman korkunç gelsede yüzme bildiği ve kurdunun onu hemen kurtaracağını bildiği için bu zamana kadar pek de endişe etmemişti . Her adımında derinleşen suyla derince nefes almış ve ciğerlerini olabildiğince açmıştı .
Bir zamandan sonra artık zemini hissedemez olmuştu . İşte bu his ona herzaman uçuyomuş hissi verirdi . Ama çokta uçmak(!) istemediği için şelalenin altına yüzmüştü . Şelale'nin akıttığı suyla kapandığı için görünmeyen mağaraya girmek istiyordu . Mağaranın içine doğru akan küçük bir su akıntısı vardı. Ve Taehyung'a huzur veren en önemli yer belki de orasıydı .
Mağaraya neredeyse 2-3 metre kalmıştı ki arkasından gelen hışırtılarla Taehyung arkasını nasıl döndüğünü bilemedi . Belki de saniyenin beşte biri kadar bir hızdı . Fakat kimsecikler yoktu . Taehyung açıkta kalan göğsünü gizlemek için suya biraz daha girdi . Kafasıyla dört bir yanını hızlı hızlı kontrol ediyordu .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Delta | taegguk
Fanfiction•omegaverse '' Bir Delta nasıl olurda bir cinsiyetsizle eşleşebilirdi ki? '' taekook yoonmin •250319•